vineri, 24 decembrie 2010

X-mas






Se pare ca starea mea se schimba de pe o zi pe alta.... Acum sunt emo si pe urma ma vezi vesela de te sperii de mine
Iaca mosul a venit si la mine cu diferite chestii ... Ma rog mai mult imbracaminte, dar hei, sunt foarte shic si foarte misto ...
Vreau sa mai spun ca anul asta m-am rugat sa ninga si asa mai departe, dar acum m-am saturat. Sunt satula pana-n gat de zapata si de frig sau ger de crapa pietrele. Ce e prea mult e prea mult.
Nu mai e mult si o sa trecem si in noul an ... Ce ciudat e sa nu mai fiu cu prietenii si sa fiu cu parintii cum eram cand eram mai mica si veneam in vacante.... Parca m-as intoarce in timp doar ca am gandirea din prezent. Sunt ciudata stiu asta , chiar daca nu mi-o spune nimeni eu asa ma consider ... Toata lumea imi spune ca sunt super, ca sunt ok , ca sunt de gasca, dar cand ma cunosc cu adevarat unii ma considera mai ciudata ... si ma refer la generatia noua .... In sensul ca ... mie imi place foarte mult sa citesc ... ador cartile SF si cele de actiune cu vampiri, lupi, vrajitoare si mai exista. Lor li se pare ceva "WTF!" Adica de ziua mea le-am cerut sa nu imi ia ceva scump si asa ci carti. Ai facut niste fete de parca aveam coarne in cap.
In fine ... am trecut peste.... si am continuat sa fiu asa cum sunt. Nu au mai comentat nimic ... Totul a fost ok. Doar unele idei li se par ciudata... Dar asa sunt eu si nu am cum sa ma schimb ...
Acum stau in casa si ascult muzica si cant la chitara pentru ca altceva in seara de ajun nu prea am ce sa fac de una singura. Mda, in loc sa petrec cu prietenii stau inchisa in camera mea, patru pereti , niste geamuri si o usa si ma plictisesc de moarte.
Noroc cu muzica care ca mai linisteste-te si ma face sa imi aduc aminte de ei ... Se pare ca tot raul spre bine ... Cate s-au intampalt acasa , de sarbatori iti amintesti toate lucrurile minuntate si timpul frumos petrecut cu ei.
Si poate craciunul asta nu e cine stie ce , dar sunt sigura ca ma va ajuta pe viitor despartirea asta momentana de prieteni si ma va face sa nu mai depind atat de mult de ei ...
Merry X-mas la toata lumea!!!
Si ca o melodie mai funny asa pe langa aia normala pe care am puso mai sus .... una care sa va faca sa radeti si care imi palce dar ma oftic ca nu mai e videoclipul ca atunci ar fi fost si mai tare ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu