luni, 6 decembrie 2010

La noi pitzipoancele ....

Hmmm .... Poate o sa sune ca un subiect de barfa si asa dar in nici un caz ... L-am deschis doar asa ca idee dupa ceea ce am vazut zi de zi acelasi tip de fete sau papusi de plastic[ca sa ma exprim mai bine] care daca stau prea mult la soare mai ca li se topeste fata ...
M-am obisnuit sa le vad pe strada si sa vad cu isi etaleaza kilogramele de aur si fitzele [o forma mai formala pentru "arfe"] , dar parca au inceput sa se inmulteasca mai ceva ca iepurii ... Sa fim seriosi ... Nici anu trecut nici anu asta nu au fost atatea .... Peste tot unde intorci capul le vezi pe ele si abia daca mai vezi cate vreo fata normala sau un grup de rocker sau pankeri ... Mai grei ii vezi pe ei cand ele sunt umflate in pene ca se cred cele mai de clasa ... Toata apar in masini de lux, langa un tip smercher sau mai stiu eu ce chestii .... Si acum apar si de la varste mai mici, varste la care noi [in vremea tineretii noastre] ne jucam in fata blocului sotronul, ratele si vanatorii sau saream coarda.... Dar ma amuza pentru ca au ajuns in hituri ... Macar sunt bune si ele la ceva ... Amuzament.
Navigam [ca sa nu zic ca scormoneam] pe youtube diferite parodii dupa melodii cand am gasit-o pe cea dedicata lor ...
Insa lasand un pic gluma la o parte , imi pare intr-un fel rau in ce fel a ajuns tineretul din ziua de azi ...
Sa imi spuneti cum vi s-a parut melodia, eu una am ras cu lacrimi ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu