joi, 16 decembrie 2010

Versuri din capusorul meu

Eram la munca si ascultam melodia asta ... Nu stiu care sunt versurile originale , dar eu am compus unele care mi-au venit pe moment si care, parerea mea, se potrivesc super .... Nu prea aveam ce face, eram in pauza si am luat un pix si o foaie si dai si scrie ascultand melodie potrivind cuvintele pe linia melodica. Sper sa va placa, mie una mi se pare super tari :P si nu doar pentru ca eu le-am scris sau ceva de genu .... Asta e melodia iar versurile sunt sub videoclip. Titlul de la melodia originala "Separation" nu prea se potriveste cu versurile scrise de mine, nu m-am gandit si la ala ... Poate ma puteti ajuta voi sa gasesc ceva care sa se potriveasca.


Despartiti dar impreuna

1. Suntem prinsi in lumea asta rea
Ce niciodata bine nu ne vrea
Ascunsi de vazul lumii mereu
Ne iubim la bine si la rau

R: Trebuie sa plecam
Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns in nori albastrii

Trebuie sa plecam
Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns printre norii albastrii
Ce stralucesc mereu in asfintit

2. Toti din jur ne vorbesc de rau
Nu le pasa de ce simtim
Vor sa facem numai ce vor ei
Sa ne supunem la alte idei

R: Trebuie sa plecam
Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns in nori albastrii

Trebuie sa plecam

Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns printre norii albastrii
Ce stralucesc mereu in asfintit

3. Stiu ca drumul va fi greu
Dar impreuna vom reusi
Suntem unul langa altul pe acest drum
Ce pare ca nu se mai termina deloc, deloc

R: Trebuie sa plecam
Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns in nori albastrii

Trebuie sa plecam
Departe de aici
Unde sa fim numai noi doi
Unde totul e un vis
Un mic paradis
Ascuns printre norii albastrii
Ce stralucesc mereu in asfintit


4. Tine minte aceste cuvinte
Te iubesc orice s-ar intampla
Nimeni si nimic nu ne va despartii
Noi mereu impreuna vom fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu