miercuri, 15 decembrie 2010

Nu-mi pasa!

Kryp feat Camuflaj - Nu-Mi Pasa

Asculta mai multe audio diverse


Iata cum se intoarce roata iar cei ce mi-au vrut raul sufera acum. Nu mai imi pasa. Pur si simplu nu mai sunt aceeasi fata care eram inainte. Nu mai sunt lapte si miere cu toata lumea. Nu. Stop! Nu o sa mai fiu bataia de joc a nimanui. Nu ma mai agit pentru cine nu merita. O sa fiu ca un cum de gheata cu cei care mi-au vrut raul si mi-l vor in cintinuare, dar roata se intoarce iar raul dorit se intoarce impotriva celora care mi l-au dorit. Exemplu foarte bun o persoana pe care o credeam cea mai apropiata mie. O prietenie de 8-9 ani in care am crezut ca totul e exact asa cum mi-am dorit. O prietenie care va dura peste ani si ani. Pentru ca stiu foarte bine ca prieteniile din copilarie se pierd cand ajungem in statdiul final de adulti. Dar m-am inselat si ma bucur sincer ca am putut vedea adevarul inaitne sa ma ranesc si mai mult din cauza propiilor idei si conceptii. Se pare ca vorbele pe la spate, plecarea mea si multe alte chestii nu au folosit la nimci. Singuratatea ii bate la usa sa ramana fara prieteni, familia se revolta pentru ca nici la scoala nu merge bine deloc. De cate ori mi-a dat plasa cand aveam mai mare nevoie de un sprijin moral asa cum am fost si eu la randul meu, ca o proasta, dar nu s-a intamplat. Nu zic ca ma bucur pentru problemele lor, dar nici nu imi pare rau. E doar o stare.

Se pare ca o astfel de prietenie stransa, de lunga durata si in care totul este exact cum credeam ca nu voi gasii niciodata dupa dezamagirea enorma care o avusesem. Iata ca totusi exista si astfel de prietenii. Dar se pare ca e una la un milion sau maxim 2-3. Restul sunt doar de moment, de perioada, de un an doi. Atat. Sunt shacali perversi care te-ar manca de viu daca ar putea, dar asa o fac decat pe la spate. M-au mancat si ma mananca de cur in continuare dar pentru ce sa imi bag picioarele de stiu. Nu am facut nimic niciodata sa ies in evidenta. Nu am vrut sa fiu placuta sau iubita de toata lumea. Sa ma inteleg cu lumea chiar daca le vorbesc in zeflemea sau la misto. Pe mine ei ma inteleg, dar nu si pe restul care incearca sa ma copieze. Au incercat dar nu au reusit. Si exista un secret in asta si anume ca eu nu am un anume stil. Sunt mereu schimbatoare. Si niciodata nu e o ordine anume in acele schimbari. Pur si simplu numai eu stiu sa le combin pentru a-mi face caracterul meu. Stiu ca aberez mult acum, dar macar asa intelege si lumea mai bine. Nu ma laud sau ceva de genu, dar ma uimeste prostia omului unde poate sa ajunga.

Nu pot sa inteleg astfel de persoane cum de mai pot trai fara nici un regret, fara vreo remuscare sau chestii de genu pentru ceea ce au facut sau au spus sau fac si spun in continuare. Nu e complicat ce spun. Da, stiu , unele sunt aberatii, dar asta vedem in lumea din jurul nostru. E ceva la ordinea zilei. Perversiunea este cea mai la moda arma si care se pare este foarte periculoasa pentru ca atunci cand te astepti mai putin esti injunghiat pe la spate. O spun din prorpie experienta, deci stiu ce zic. Si culmea, am patit-o de atatea ori dar nu am luat nici un fel de masura. Nu am zis nimic, am tacut pur si simplu. Credeam ca lumea avea sa se schimbe, dar uita un alt lucru in care m-am inselat. Dar exista o vorba “din greseli inveti”. Cine a zis-o a stiut ce spune pentru ca desii am patit-o de atatea ori am invatat cate ceva din fiecare caz. In orice zi din calendar facem greseli si invatam cu fiecare zi ce trece cate ceva nou care ne foloseste in viata. Viata este ca o carte plina de aventuri. Acum am inceput si cu fraze de genu, deci e clar incep sa aberez de-a binelea. La ora asta si cu muzica pe care o ascult cred si eu. Muzica este viata mea si mereu va fi. Mereu voi gasi o alinare in cantece si in unele melodii povesti pe care le-am trait si noi. Roata se invarte pana cand o sa mor. Si pana atunci o s-o fac sa se roteasca pana o sa se rupa din balamale. Stiu ca nu are nici un sens ce tocmai am spus si ca pare a fi inca un rand scris in toata aberatia asta, dar ma simt mai bine cand aberez. Ma amuz de mine insami si ma simt bine. Asa reusesc sa mai uit de tot si de toate …… dar nu si de prietenii care imi sunt pereu aproape [nah ca mai si rimeaza :)))]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu