duminică, 26 decembrie 2010

The secret of Illuminati


Bun, incepem cu ceva nou pe blogul meu de care nu am mai scris si cred ca era cazul sa mai dau si eu cu intelectul meu pe aici [de unde dracu atata intelect:))] Ma rog, intelegeti voi aluzia, faptul ca mai mereu eu aberez e la ordinea zile , dar sa filozofez sau ceva de genu, asta mai rar. Nu prea e stilul meu ...
Dupa ce m-am plimbat pe bloguri cam cateva ore din cauza plictiselii [ce rau e sa nu ai munca sau vreo activitate care sa iti ocupe timpul] am gasit un post pe blogul la o prietena de a mea ca ii place de gandurile unei tipe si cum scrie. Si am zis hai sa incerc si eu sa citesc sa vad ce e de capul ei [nu jicnesc prin felul asta de a vorbi]
Si am dat un simplu click si nah ca am aterizat ca in bomba pe un blog in care exprimarea este cat se poate de libera [deci libera la modul cel mai serios al cuvantului, si nu o zic cu rautate]
Ce e drept m-a socat putin la inceput, o fata sa vorbeasca sau sa scrie asa ... Dar hei pentru toate e un inceput si nah ca mai exista si persoane foarte directe. Chiar prea directe as putea spune, dar e mai bine asa decat tute cum sunt eu cateodata. Asa ... Tipa are si un nume din ala mai intunecat asa cum imi place mie si m-a atras si mai mult ... Mie de fel imi plac lucrurile mai ciudate pentru ca eu in sinea mea sunt o ciudata. HellGirl's Blog vreau sa spun ca m-a facut sa ii citesc aproape, deci aproape toate posturile pe care le-a scris. Deci e geniala si nu o laud doar de florile marului, chiar daca acum in prag de sarbatori pe criza asta ar fi bune la impodobit. Nu, o fac pentru ca mie una chiar imi place ceea ce scrie si cum scrie. Unele chestii chiar m-au pus si pe mine pe ganduri.
Ok, revenind la subiect ca am deraiat ca intersitiul in curba :))) am chef de caterinca la ora asta, am baut o cafea si nu mai am stare, dupa cum se poate vedea si prin scris
Am gasit la ea postat un videoclip care unu la mana m-a pus enorm de mult pe ganduri si m-a facut foarte atenta la versurile melodiilor. In fine, la inceput toate versurile alea ma cam plictiseau, deja intelesesem ideea nu trebuia sa imi dea de 100 de mii de ori ca la copii cu dezabilitati mentale. Deci nici chiar asa de rau nu am ajuns, inca :)))
O sa il pun si eu imediat , dar ce vreau sa spun este ca mai aproape de jumate parca totul incepe sa aiba sens. Ma rog, nu stiu cum gandesc altii sau cine citeste acest blog sau pe al ei, dar eu cred in astfel de lucruri pentru ca acum cativa ani am facut spiritism dupa care am jurat ca nu mai fac de speriata ce am fost. Cu astfel de chestii nu e de joaca.
Continuand ideea cu videoclipul. In el se aduce vorba de o asociatie veche secreta care supravegheaza totul din umbra. Si toate cele prezentate au logica, pentru mine cel putin. Toti artistii si toate acciunile pentru care au fost acuzati au fost prea inflorite, prea trase de par mai pe romaneste. Si adevarul cam asta e , industria muzicala, dar nu numai ea, industria in general, daca nu faci ca ea iti fute viata de te nenoroceste.
Eh, dupa vizualizarea documentarului respectiv, am cautat si eu pe net despre Illuminati sa citesc si eu mai multe despre ei. Nu stiu nimic legat de istorie ce se refera la ei asa ca sunt mai tuta de fel in domeniul asta pentru ca nu prea mi-am dat interesul cine stie ce. Iata ce am gasit:
"Illuminati-i şi sinistra aristocraţie neagră a planetei

Illuminati-i sau „Iluminaţii” reprezintă aşa-numita elită planetară, grupul persoanelor care îşi autoarogă supremaţia asupra destinului umanităţii. Faptul că au ales tocmai termenul „iluminat”, folosit în tradiţia spirituală pentru fiinţele care au avut acces la anumite revelaţii divine esenţiale, nu este decât o dovadă în plus a imensei aroganţe a Illuminati-lor. Această grupare ultrasecretă are în mână frâiele planetei, iar singurul interes pe care îl au în vedere cei care o alcătuiesc este propria lor prosperitate. Ei sunt cei care au pus la cale „Noua Ordine Mondială” spre care ne îndreptăm cu paşi din ce în ce mai repezi în ultimii ani.

Aceşti oameni sunt principalii jucători pe tabla de joc pe care ei înşişi au configurat-o pe întreaga planetă.
Societatea secretă „Iluminaţii din Bavaria” a fost fondată în 1776 şi scoasă în afara legii de către statul bavarez în 1785 (la mai puţin de 10 ani de la înfiinţarea sa), după descoperirea unor documente secrete care dezvăluiau planurile "Iluminaţilor" de a organiza revoluţii pentru răsturnarea monarhiilor europene. "
"Noul Testament Diabolic – ideologia Iluminaţilor din Bavaria

Primul secret privind felul în care se poate manipula societatea este supremaţia asupra opiniei publice. Prin aceasta, se poate semăna între oameni atâta sciziune, îndoială şi păreri contradictorii încât ei nu se mai pot descurca în zăpăceala colectivă şi sunt convinşi că nu pot avea o părere personală. Trebuie dezvăluite pasiuni în rândul maselor şi răspândite scrieri murdare şi lipsite de spiritualitate. Menirea presei este să dovedească neputinţa neiluminaţilor în domeniul treburilor publice şi în cel religios.
Al doilea secret este de a pune în mişcare toate slăbiciunile şi defectele omeneşti, patimile, greşelile până ce oamenii nu se mai pot înţelege între ei. Trebuie combătută tăria personalităţii; nimic nu este mai periculos pentru noi decât aceasta. Dacă această calitate este dublată de putere spirituală creativă atunci ne poate dăuna mai mult decât milioane de oameni la un loc. Prin invidie, ură, discordie şi război, prin foamete, lipsuri şi molime, toate popoarele vor fi atât de slăbite, încât nu vor şti cum să iasă din impas, decât dacă se supun voinţei noastre, a Iluminaţilor."
[poate de aici ni se trage si criza economica din tara pentru ca ei se ocupa si cu asa ceva]
"Puterea pe care au ajuns să o aibă Illuminati se bazează pe de o parte pe cunoaşterea anumitor aspecte oculte şi pe de altă parte pe forţa banului prin care ei controlează întreaga economie mondială. Ei sunt cei care deţin băncile internaţionale, afacerile cu petrol, cele mai importante corporaţii din industrie şi comerţ. Ei controlează şi manipulează politicienii şi deţin efectiv majoritatea guvernelor, sau măcar le controlează. Un exemplu foarte bun este modul în care se fac alegerile prezidenţiale în majoritatea ţărilor aşa-zis democratice. "

[exact ca la noi in tara ... pe bune de nu zici ca toate chestiile astea abia acum incep sa se puna in aplicare ca vezi doamne avem gandire propie, o personalitate si ca nu ne mai lasam influentati, parerea mea, nici eu sincer nu stiu ce sa mai cred dar asta mi-a venit acum pe moment]
Daca ati reusit sa cititi pana aici sunteti tari , foarte tari ... Stiu ca vam ametit la inceput cu aiureala mea apoi cu lectura asta kilometrica, dar trebuia sa ma documentez si sa fac o oarecare legatura cu ceea ce se intampla si in realitate nu numai ce scrie in carti sau asa ... Hai k nu o mai lungesc mult si va pun videoul dar va rog aveti rabdare si privitil pentru ca o sa ramaneti la fel ca mine uimit ... poate credeti poate nu , dar ceva acolo in mintea voastra tot o sa ramana si o sa va faca sa va ganditi la o anumita posibilitate ;) ... enjoy it!

http://vimeo.com/16408531

p.s. : eu m-am uitat seara la ora 2 noaptea aproape de 3 dimineata exact cum scria in videoclip deci eu am fost mai panicata :P

Un comentariu: