joi, 23 decembrie 2010

If i knew then


If i knew back then
Where would i end
I would have made some changes
That would have last perhaps for ages

What i know right now
Is that maybe somehow
In the future i will do
What you have been dreaming to

Si iar aceeasi stare de tot cacatul care este amplificata de certurile dintre parinti .... Si iar sentimentul ca in curand totul se va termina si ma gandesc cum m-as simti ... Bine? Rau? Nici eu nu stiu ce vreau de fapt....
Si daca plecam mai de mult din tara si veneam aici si reuseam sa intru la scoala ....
Si daca nu uitam de toate clipele petrecute cu prietenii incepand o noua viata.....
Si daca nu ma incapatanam si sa fi plecat de cand eram mai mica ....
Oare ce s-ar fi intamplat? As mai fi fost eu cea care sunt acum? As mai fi facut aceleasi greseli sau as fi facut altele mai mari? Sau din contra mi-ar fi mers mult mai bine decat acum ...
Sunt multi de "si daca" mai ceva ca la Rin Rin la postul ei cu "Si" .... Ma amuz pe mine insami ... La ora asta stau in pat ascultand muzica scriind ce imi vine in minte pentru ca nu am cu cine ... Vorbesc cu mine , cu alte cuvinte vorbesc de una singura ... Asa de rau am ajuns ... In halul asta de disperata de cineva cu care sa vorbesc sau cu care sa povestesc si care sa ma asculte... Atat, doar sa ma asculte ....
Poate plictisesc prin ceea ce scriu, dar cred ca multi dintre voi s-a gandit la asa ... Si daca nu faceam ceva anume ... Si daca alegeam un anumit lucru , ce s-ar fi intamplat? ... Intrebarile astea zboara non-stop in mintile voastra, si in a mea, recunosc ... Acum in ultimul timp mai mereu pentru ca altceva nu am ce sa fac.... Decat sa imi bazai prin creieri si sa ma zmiorcai ca un copil de 2 ani, nu ca nu as fi, dar totusi....
Dar cand stau si analizez mai bine situatia imi dau seama ca daca nu as fi facut alegerile pe care le-am facut, nu as mai fi fost cum sunt acum .... Ma refer psihic si toate cele.... Mentalitatea care o am acum ... Experienta in viata, nu ca ar fi ceva de capu ei, dar zic doar asa ca fapt divers....
Nici eu nu ma mai inteleg ... Parca as avea doua persoane sau doua personalitati total diferite care se bat cap in cap ... Nu se leaga nimic logic in ceea ce scriu ... Stiu .... Nu trebuie sa mi se spuna .... Stiu deja ca sunt o ciudata, o tantaloaica si toate celelalte adjective.... Dar asta sunt eu ... Asa am ajuns sa fiu ca sa fiu oarecum lasata in pace de lumea din jur .... E mai simplu sa te creada prost si sa nu isi bata gura de pomana cu tine uneori decat sa iti impuie capul si sa fi luat la misto .... culmea de multe ori, sau numai in cazul meu, sa fi luat peste picior de catre familie sau familia sa te barfeasca mai mult ca strainii.... Atunci ce dracu mai poti sa faci? Cand propria familie devine o haita de shacali care te-ar manca de vii doar pentru ca o duci si tu cat de cat bine si linistit .... Trebuie ei sa bage zazanie si sa ti se duca dracu linistea ....
Urasc astfel de persoane dar din pacate nu am ce sa le fac ... Daca ma atac la spuselele lor, nu e bine , daca nu o fac , iar nu e bine ... Atunci cum doamne iarta-ma e bine .... Nici asa, nici asa , atunci lasati-o asa cum a picat .... Dar in mai majoritatea cazurilor din zilele astea multi nu mai rezista ... Se umple paharul de nervi si da pe afara si rabufnesti intr-o criza de nervi ....
Oboseala ma face sa bat campii la ore tarzii si nu e bine ... Si asa ii bat eu cat e ziulica de mare ca sa ma mai scot din starea de emo care vrea sa ma cuprinda de fiecare data dar eu nici de-a naibii nu ma las ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu