luni, 27 decembrie 2010

Sunt singura, dar e bine

Enigma - Gravity of Love

Asculta mai multe audio soundtrack



O melodie care ma duce departe cu gandul. Undeva in visare , relaxare. Un loc unde nimic nu mai conteaza in jurul meu decat persoana mea. Nu ma mai intereseaza de nimeni si nimic.
Ma izolez de lume incercand sa uit de problemele lor si de ale mele. Sunt singura, dar acum imi e bine. Sunt singura, dar nu mai imi e frica. Sunt singura, dar o sa trec peste. Sunt singura, dar sunt mai puternica.

6 comentarii:

  1. Cat de sigura esti de ceea ce spui? De cate ori te-ai gandit la ceea ce ai spus (mai sus)? Crezi ca poti trai pe veci singura? Crezi ca esti mai puternica pt ca esti singura? Iti e frica sa imparti ceva cu cineva drag pt ca sti prea bine ce fel de persoana esti!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu la asta m-am referit ... ci prin faptul ca sunt singura, nici macar familia nu e langa mine sau asa ceva, ma rog ... sunt singura printre straini.... fara prieteni, iar familia imi sunt straini mai mult decat apropiati ... si poate nici eu nu stiu sa fiu singura e intr-un fel mai bine ca ma face mai puternica... sa nu mai depind de nimeni si sa nu mai imi pese de nimeni ... la asta m-am referit:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa ajungi la concluzia ca depinzi de cineva trebuie sa-ti reproseze acel cineva ceva! Sa nu-ti mai pese de nimeni? Nici macar de vechii tai prieteni din Romania? Tu nu vezi ca te contrazici singura? Mai gandeste-te! Nu e chiar atat de simplu pe cat pare!

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ai dreptate ... ti-am zis nici eu nu ma mai inteleg pe mine ... si legat de prietenii mei din Romania, nu am decat unu singur care imi e cu adevarat prieten restul fac parte din cancan[barfe]. Aia nu mai sun prieteni parerea mea... Nu zic nu si eu barfesc, dar nu in felul ala si cate inflorituri si practic eram prieteni doar ptr ca le dadeam o tigare sau ii chemam la mine la un gratar sau asa ceva ... Sincera sa fiu de ei chiar nu mai imi pasa, doar de unu singur, cum am mai spus, care a fost langa mine mereu nu m-a lasat balta ca altii

    RăspundețiȘtergere
  5. In fine...
    Hai sa-ti spun cate ceva...
    Nu exista "nu pot" exista "nu vreau"!
    Niciodata nu e prea tarziu dar totdeauna prea devreme!
    Tot ce nu te omoara cu adevarat te face mai puternic!
    Viata nu e dreapta dar tot este buna!
    Fa pace cu trecutul sa nu-ti incurce prezentul!
    Totdeauna alege viata!
    Iarta oricui orice!
    Nu e treaba ta ce gandesc altii despre tine!
    Timpul vindeca aproape orice...da-i timpui timp!
    A creste mare bate alternativa-a muri de tanar!
    Si as mai putea continua...

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu, dar e nasol ca nu se aplica si in viata de zi cu zi ... in fine, ai dreptate... am putea sa facem un capitol numai pe tema asta :P ...

    RăspundețiȘtergere