miercuri, 22 decembrie 2010

Amuzamentul ia sfarsit!

Se pare ca perioada mea de munca si distractie se apropie de sfarsit. Ce pot sa zic. Luna asta in care a trebuit sa ma trezesc dimineata de la ora 10 si ma mai intorceam seara la 8 a fost obositoare, dar tot odata am avut si distractie cu ceilalti colegi de munca, mai exact colege de munca.
Cum a fost intr-o zi cand incepuse o fata sa cante si apoi au inceput toti sa cante si sa se balangane de credeam ca e cutremur ca se misca vagonul si nu stiam de ce. Apoi cand un om de culoare neagra beat critza i-a zis la o maimuta impaiata, sa zic asa, "Ce faci frate!" , deci am murit de ras de felul cum vorbea si cum gesticula. Sau tot acelasi tip, i-a picat putina apa de la turturile de la prelata si a inceput sa zica ca nu are nevoie de dus ca a facut acasa dus si ca nu are sapun sa ii dea cineva sapun.... Moarte de ras a fost pe capul nostru ... Dar si distractia are un final ....
Ce pot sa zic, nu regret ca am muncit chiar daca la un moment dat urlam ca nu mai vreau sa ma duc ca ma dor muschii si spatele si ca nu mai pot sa ridic nimic ca ma injunghie omoplatul de parca mi-ar baga cineva un ac de seringa din ala mare ca pentru animale.....
Acum cand totul se apropie de sfarsit imi pare rau ca nu o sa le mai vad pe fete. Pe Nentzy si pe Maria, iubitele mele cu care glumesc si rad si ne distram una pe cealalta luandu-ne peste picior tot timpu, o sa imi lipseasca petrecutul timpului cu ele .... Dar asta e ...
Tot raul spre bine , cum mi-a spus un prieten .... O sa urmeze alta perioada de distractie si caterinca. Chiar daca va dura doar o saptamana , dar decat nimic si aia conteaza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu