joi, 14 octombrie 2010

Un nou inceput ... oare e posibil?

O perioada grea imi strabate calea si anume despartirea de prietenii mei ... Prietenii mei adevarati care m-au iubit si inca ma iubesc pentru ceea ce sunt nu ceea ce incerc sa par cateodata ....
Incercari de a fi o fata cat mai serioasa,chiar daca nu imi iese, incercari de a fi fitoasa, chiar daca nu suport fitele dar ma comport asa mai mult pentru misto sau divertizment sau chiar incercari de a nu zice nimic si de a ascunde adevaratele mele sentimente si temeri .... Dar ei ma iubesc pentru cum sunt .... O neindemanatica, o blonda sub acoperire, cum imi place mie sa zic si foartea dusa cu capul ... adica, mai pe romaneste pentru cine nu intelege, am o minte mai ciudata cu tot felul de inchipuiri ce in viata normala nu prea sunt posibile:P
Pe scurt mintea mea are o lume a ei plina de ciudatenii , dar prietenii mei ma plac pentru asta ... Pentru ca prin felul meu de a fi , ii distrez, ii bine dispun si plus de asta ii strang pe toti pe langa mine si ne distram impreuna ...
Acum cartierul s-a golit de rasetele noastre si de jocurile tampesti .... A devenit un cartier fantoma ... Se pare ca fara mine prin preajma nu mai vrea sa iasa nimeni , nu mai are cine sa traga de ei si sa ii streseze si asa mai departe
Ma plictisesc de moarde departe de prietenii mei cu care faceam atatea nebunii si cu care ma distram atat de bine ... Imi e frica ca poate o sa ma ''cumintesc'' cum s-ar zice... Iar eu nu vreau asta .... Nu vreau sa fiu inca un robot care urmeaza un program
Nu vreau sa fiu singura ... nu vreau sa raman singura .... macar pe cineva langa mine .... un prieten sau o prietena sau mai multi ...
Imi este frica de schimbari prea mari in viata mea ... Dar voi incerca sa raman la fel si sa nu ma schimb in zombi asa cum e lumea constiincioasa ...

Un comentariu:

  1. Daca u te schimbi eu ma fac popa =)) sis ai un inceput nou, dar asta nu inseamna sa-ti pierzi prieteni de o viata, pt ca ei inca sunt aici si te asteapta sa vi sa tragi de ei sa iasa. Schimbarile sunt uneori bune nu sunt rele frate esti in Germaniaaaaaaaaaaaaaaaa hellouuuuu o gramada vor si nu pot ai plecat si u intr-un Austausch si gata =)) :*:*:8 mno pe mn ma gasteti in buc duppa in germanica :)) te pupa bro :*

    RăspundețiȘtergere