joi, 21 octombrie 2010

Declaratie in amintire

Stiu ca inceputul o sa sune mai ciudat, dar asa sunt eu. Daca nu te-ai obisnuit cu mine ghinionul tau. Mi-e foarte greu sa fac chestia asta. E foarte ciudat. Ok, o sa incep cu inceputul.
Ti-am luat acest medalion pentru ziua ta. Stiu ca a trecut si asa mai departe dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Si plus de asta nici nu prea am avut cand sa ti-l dau ca nu prea te-am vazut pe la scoala. Daca nu iti place poti poti sa nu-l porti sau chiar si mai bine poti sa mi-l dai mie inapoi ca mie imi place.
Stiu ca am mai incercat odata dar daca mai incerc inca odata nu am nimic de pierdut. Poate doar orgoliul meu. Poate o sa razi de mine sau nu stiu. A durat foarte mult pana sa imi iau inima in dinti si sa mai zic anumite chestii inca odata.
Bine, nu o sa mai ocolesc mult subiectul. Mai mai incercat mai demult dar m-ai respins, dar dupa felul cum te comporti cu mine si toate cele mi-ai dat multe degandit.
Ceea ce vreau sa spun este ca eu inca mai tin la tine chiar daca tu poate nu, dar macar asa am scapat de o povara de pe sufletul meu. Poate sentimentele mele nu conteaza pentru tine, atunci macar ai putea sa imi spui de ce te comporti asa cum mine si de ce ma faci sa imi fac singura iluzii aiurea in tranvai. Te rog sa ma lamuresti si pe mine sa nu ma mai amagesc singura in continuare.
Poate eu nu contez pentru tine. Sunt o alta fata care a cazut in plasa ta, dar macar atat sa faci si tu. Sa imi spui care e jocul tau daca nu ti la mine.
Eu recunosc acest lucrusi poate si pe viitor voi face la fel, dar tu? Tu de ce nu mai zici nimic. De ce mai lasat doar pe mine in chestia asta. Stiu ca poate aberez si am umplut o pagina din scrisoare numai cu aberatiile mele, dar poate asa intelegi. Si poate asa voi primii si eu un raspuns.
Te astept pe banca de sub nuc pentru a-mi raspunde la aceste lucruri care ma framanta de atata timp.
Sper ca vei veni de data asta ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu