marți, 5 octombrie 2010

DE CE ...

Aceeasi intrebare ca de obicei .... De ce noi? De ce eu? De ce am gresit sau cu ce am gresit?
De ce e totul atat de negru si intunecat si atat de greu de inteles cateodata? De ce?
Pur si simplu stai si te gandesti daca era altcineva in locul tau si tu nu existai.... Oare cum ar fi fost?
Cum putem ierta?
E in natura omului sa ierti sau un om este prea ingaduitor si nu suporta atata suferinta?
Cum trecem peste ea apeland la alte cai?
Atunci ce este sufletul? Cum trece peste atatea porti si este de fiecare data altfel si se schimba si unele chestii raman aceleasi ....
De ce complicam de fiecare data lucrurile? De ce ca sa uiti de probleme te scufunzi in bautura pana nu mai poti si dupa faci greseli pe care le regreti mai apoi .... Este oare bautura un remediu de a uitat totul? Pe moment da, dar apoi revin iar probleme .... Asta ar insemna ca trebuie sa bem non-stop? ...
De ce? Pur si simplu DE CE?

nota: my big broo rules ...


3 comentarii:

  1. nu vad de ce esti asa de pesimista, asa de negativista. tocmai tu
    nu stiu, incearca sa revi la sentimentele si gandurile de dinainte

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce sunt pesimista? bai nu vrei sa sti cand am scris chestia asta cum eram =))) zau asa :)) si lu sis i se potrivea si ei nu-i asa ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da ... in afara de faza cu bautura ... nu ma afund in bautura chiar daca nu imi e bine si asa .... mai mult in lacrimi :P:P

    RăspundețiȘtergere