vineri, 8 octombrie 2010

Simple ganduri

Inima imi e impacata cu totul .... Ma simt foarte bine inconjurata de atatea persoane care tin la mine si care si eu tin la ele .... Ma simt fericita si nu imi vine sa cred ca pentru o clipa ma pot bucura de acest lucru printre atatea necazuri care s-au intamplat in viata mea
Cu timpul am crezut ca imi va fi din ce in ce mai greu dar uite ca am trecut peste toate obstacolele si sunt bine ... Am reusit sa le uit pe toate si sa fac fata noilor provocari ... Dar am avut norocul de a ni fi singura ... Am avut prietenii langa mine care m-au sustinut si au avut incredere in mine
Asta a fost lucrul care m-a facut sa continui si plus de asta si familia ... Poate nu stiu eu prea multe despre lumea larga si asa si despre toate drumurile si piedicile pe care le au , dar ma descurc ... Chiar daca mai greu , totusi reusesc sa trec mai departe
Sunt fericita , dar nu stiu exact din ce motiv .... Poate din cauza ca am 20 de ani, ceea ce nu prea are vreo logica dar in fine, poate din cauza ca am prieteni cu care ma distrez si uit de vremea asta nasoala, poate din cauza ca vine iarna, zapada si chestii, in afara de frig:P:P
Ma simt implinita chiar daca nu am facut tot ce mi-a trecut prin cap pana la varsta de 20 de ani, ma rog, nu chestii nebunesti cum ar fi bungi-jumping ... asta in nici un caz, as lesina inainte sa sar :))) mda .... glumite pe capul meu ....
Pur si simplu ma bucur ca mai am si eu zile din astea mai fericite si pline de veselie in viata mea .... Si sunt fericita din cauza asta ...
M-ai ales acum ca m-am uitat la un serial de care vreau sa zic ca m-am indragostit si acum urmeaza altul cu acelasi actor care e o bomboana de baiat ... pacat ca e corean ... :P:P :))) .... deci e bunaciune=))) am luat-o razna deja :))) in fine ... sunt indragostita de el, lulea:)))
Ascult numai muzica de a lui, canta intr-o formatie ss501 si chiar sunt super tari ... chiar daca canta jumate in engleza jumate in coreana sau ce limba o fi aia:P se aude chiar foarte tare :X:X:X
Dah , am o stare de moleseala poate si din cauza la vremea asta idioata, sau nici eu nu mai stiu de mine ... sunt de pe alta planeta ....
O sa pun o melodie care o ador, chiar daca nu inteleg ce zice tot ma unge pe suflet ... e dintr-un alt serial cu el ... apropo tipu e cel din treapta :X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu