sâmbătă, 2 octombrie 2010

Nebunie :P


Ieri nu am mai apucat sa scriu nimic din cauza ca am ajuns pe la ora 3 dimineata acasa si eram franta de oboseala :P ....

A fost super misto ... chiar daca a fost aiurea ca unii au plecat mai devreme si asa ... cam pe la 12 si pana mea .... dar a fost misto si dupa

Sa incep cu insiruirea personajelor care au fost:P .... in rolul principal logic ca Eu ;)) , apoi, andreea cu razvan, fane, moha, vicentiu, ursu, andreea, oana, manu, boga, bugus [porecle:P] asa si seba .... 

Seba a fugit mai devreme nu stiu din ce cauza ... parea cam suparat si nu ne-a raspuns al naibii la telefon dar o sa-l iau eu la treispe paispe ;)) .... 

Am mancat un snitel si cartofi, andreea a mancat ciorba de burta [yuck! pentru mine dar pentru unii e o delicatese], razvan si vicentiu ciorba de vacuta .... Am baut un coctail non alcool [Beach Blue] care a fost chiar foarte bun si un suc .... restul si-au luat bere si cam atat :P ... erau inca pe picoare cand au plecat ;))
Asa ... i-am cantat lu Moha o melodie speciala pentru el si pentru iubirea lui Loredana .... saracu mai avea un pic si plangea si i-am zis ca ma supar pe el [una la mana] si ca o sa-l bat ca sa aiba de ce sa planga[doi la mana] , dar s-a abtinut , ne-a multumit, ne-a pupat si dupa a mai bagat o bere ... tipic moha =)))

Pe la 12 cum am mai spus unii au plecat si anume: andreea, razvan , boga, oana, manu, moha si bugus si fane [sau el plecase mai devreme ca avea ore la facultate azi ... mda, sambata ore, super nasol].... restul adica eu, vicentiu, cealalta andreea, ursu si fratele lu boga [rechinu] cu prietena am mai petrecut o leaca:P

Am  dansat pe manele ceea ce a fost o caterinca maaare :P am mai cantat muzica populara de urlau niste tipi cunoscuti de dj de credeam ca o sa darame cladirea cu noi in ea .... ce era patronul saptamanile trecute dar ce erau astia .... bombe cu ceas ... noroc ca s-au mai potolit :P

La un moment dat nu mai puteam de picioare, ma dureau ingrozitor [si anume din cauza ca aveam tocuri ... deh, m-a mancat pe mine undeva sa fiu si eu mai feminina:P] mda.... mi le-am dat jos si am dansat Emenaito desculta :))) Dupa au venit niste tipi de la o terasa alaturata si m-am oprit imediat si m-am incaltat la loc ... gata cu pauza mea de relaxare :)))

Cand sa plec eu cu vicentiu nu ne mai lasa dj-ul.. imi zicea mie ca hai doar o melodie sa mai cant si tot asa .... am cantat o melodie si pe urma iar incepuse ... ca vezi doamne aia o sa fie ultima .... Ar fi facut in continuare asa pana dimineata .... Ma rog, a cantat vicentiu melodia aia si pe urma chiar am plecat acasa .... 

O liniste era pe strada de ziceai ca e linistea dinaintea furtunii ... dar era bine .... m-ai se linisteau si urechile si capul meu de atata bass :P:)))
Am ajuns acasa direct in pat am aterizat .... eram moarta de oboseala .... iar azi m-am trezit iar la ora 2 :))) sunt o lenesa ce mai :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu