vineri, 8 octombrie 2010

Chestii


O stare de melancolie ma apuca pe la ora din astea si mai ales daca am si muzica care trebuie aia sunt .... Ma scufund intr-un adanc plin de mii si mii de ganduri si de sentimente care de multe ori ma coplesesc si ma ametesc ....

Sunt atatea ganduri in mintea mea incat ma pierd in ele ... Cand incerc sa intele unul apare altul care e si mai ametit si mai incurcat decat cel dinainte [la gand ma refer:P]

Stiu, sunt o ciudata ... dar hei, cine nu e pe lumea asta? cred ca toti avem o parte in nou, ascunsa pe undeva care e ciudata dar nu o lasam libera din cauza ca ne e frica sa nu fim catalogati dupa nebuniile pe care le facem

Mie una nu imi pasa cum ma catalogheaza lumea si ce eticheta imi pun ... Asta sunt eu si asa voi fi mereu ... Asa nebunatica cum sunt si cu idei traznite ... Oricati ani as avea mereu voi fi un copil si voi experimenta diferite chestii.

De la lucruri materiale pana la sentimente care raman intiparite in suflet si cu greu mai dispar ... Cine ma stie ma stie ... Experienta isi spune cuvantul si plus de asta asistenta mea data prietenilor mei pe post de psiholog pentru cupluri :P

Se pare ca meseria chiar mi s-ar potrivii .... Pacat ca sfaturile pe care le dau si ideile ce le spun celorlalti nu se aplica si mie .... Nu tin cont de ele, dar de ce nici eu nu stiu ... Pur si simplu sunt mai buna sa dau sfaturi si toate cele decat sa le respect eu insumi ...

Deci, cum spuneam ... Ciudata ... Asta sunt si ma mandresc sa fiu asa ciudata ... Ma simt speciala :P:P Si in sufletul meu stiu ca sunt speciala cuiva cunoscut sau poate inca nu l-am cunoscut si povestea mea va avea si ea un final cat de cat fericit ... Nu vreau chiar extra fericit sau asa ... Viata nu e roz sau nu e ca in povesti ... Dar macar sa raman fericita atat imi doresc :):D

Macar atat sa merit si eu nu? ... dar se pare ca finalul meu fericit mai intarzie si trebuie sa mai astept ... pana atunci ... psiholoaga din mine este la datorie :P:P

ps: chiar daca nu inteleg cine stie ce ador melodiile lor ... sunt super tari ... iar tipul ... Kim Hyun Joong e superb ... il iubesc, il ador :X:X:X


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu