duminică, 3 octombrie 2010

Numai petrecere nu .... dar a mers ...


Aseara m-am gandit sa fac un gratar la mine si asa am invitat niste lume si anume: moha, vicentiu, stefania, seba si cioco-boco  ... totul a fost misto si caterinca ... Am facut gratarul , ma rog, mai mult mama dar asta e partea a doua:P , noi ceilalti ne-am afumat 

Am ascultat muzica, am jucat carti si pe la un 10 asa cred 10 si ceva a venit si ursu cu fratele lui mai mic care e o bomboana de baiatel .... e foarte scumpic ... stiu mai usor ca poate mi se apleaca :P:P dar nu au stat mult ca trebuiau sa se intoarca acasa .... dar mi-a parut bine ca au reusit sa vina si asa putin:)

Mda .... apoi au aparut in peisaj doua fete si anume, mandra lu cioco-boco si o prietena de a ei care din nefericire si-a scrantit glezna cand cobora scarile de la metrou ... Cu dureri mari a reusit sa ajunga pana la mine si sa isi puna putina apa rece ca sa mai scape un pic de dureri .... 

Asa ... am continuat sa jucam carti si am jucat trombon ... am jucat toti in afara de mandra lu cioco-boco... statea si se uita ba la noi ba la telefon si mai radea si ea cand era vreo faza hazlie ... in fine ... apoi am jucat kiler predata cateva ture dar ne-am plictisit si pe urma am jucat urmatoarea carte si dai nene cu porunci ... a curs la apa de la robinet ... si ce mai porunci 

Stefania primise sa sarute televizorul, seba sa faca un dans din fund pe o melodie care era la Tv si era din aia mai lenta asa un pic :)))) asa, cioco-boco a primit sa poarte un sutien pe el si i-am facut si poza deci ii mai trebuia o peruca si o fusta minii si era bun pentru bani :P:)))  asa ... vicentiu a primit sa se dea cu luciu de buze, seba a mai primit sa i se deseneze niste sani cu rujul si apoi stefania dupa ce se daduse cu luciu sa il pupe intre sani :)))) deci am ras de nu am mai putut ..... Si am baut la bere de cred ca daca mai beam ma ameteam de tot ...

Oricum, aveam pretentii de la cioco-boco ... dar oricum ... parerea mea nu conteaza e treaba si problema lui .... in rest petrecerea a fost misto :X:X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu