vineri, 22 octombrie 2010

O noua zi

O noua zi plictisitoare din viata mea este o alta pagina scrisa cu tampenii ... Asta am lamurit-o deja :P
Asa, mai nou pana acum incepusem sa adorm mult prea devreme pentru gustul meu. Exemplu pe la ora 22:00 eram in pat deja in lumea viselor daca nu ma insel, cu mp3-ul bagat in urechi dat la volum un pic mai tare ca sa nu o aud pe mama cum sforaie. DA, dorm cu mama in camera. Ca de obicei. Oricat am vrut eu sa am camera mea propie se pare ca raman cu ea pe cap orice ar fi:P. Dar nu ma deranjeaza, doar cand incepe cu sforaitul, adica cand adoarme inaintea mea, e problema mare de tot pentru ca eu abia mai reusesc sa adorm. Noroc cu mp3-ul care ma ajuta....
Zilele trec mai greu, dar cu netul si restul ce tine de el parca mai scapa pe ici pe colo o ora sau chiar doua fara sa imi dau seama si asa trec mai repede. Plictiseala parca mai se domoleste cat de cat, dar cand ma vad captiva in casa iar ma ia nostalgia vremurilor in care bananaiam pe afara pana pe la 22:00-23:00.
Aseara am stat pana la 5 dimineata cum obisnuiam de altfel si ce bine m-am simtit:D Stiu poate suna nebunesc dar imi place sa stau pana tarziu dar fara sa imi dau seama, mai ales cand ma uit la ceva care imi place. Iar aseara am avut destule la care sa ma uit.
Nu pot sa cred ca serialul meu preferat Playfull Kiss s-a terminat. De ce!!!!?? Nu vroiam, dar nah, nu pot sa le zic nimica. Cine m-ar asculta pe mine o mucoasa. Chiar daca am 20 de ani tot zici ca am 5 ani:P
Aseara am mai vazut un muzical dupa Shugo Chara care e un anime, dar vreau sa spun ca si musicalul a fost foarte tare. A fost un fel de teatru musical mai mult, dar a fost destul de reusit. Cat imi plac la japonezii astia cum fac costumele. Deci mor dupa cat de bine le pot face. Identice cu originalele. Mi-as dorii si eu un costum din ala, dar mai greu de luat.
In fine, altceva mai nimica, poate doar faptul ca abia astept sa vina Halloweenul ca sa pot sa imi iau costum. Si m-am hotarat ce costum sa imi iau. PISICA!
Si asa sunt eu o matza mai mica, asa cu tot cu costum mi-as intra mai bine in rol :))))
Am inceput sa ma obisnuiesc cu tot pe aici, chiar daca mai am momente in care imi vine sa urlu de nervi dar prietenii me cei mai buni ma ajuta:P si ma relaxez vorbind cu ei ...
Totul pentru o viata mai buna .... ce aiurea e viata asta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu