vineri, 8 iulie 2011

I Just Wanna Run



Vreau sa fug si sa uit de toate. Sa nu ma mai intereseze de nimeni si nimic. Sa arunc totul intr-o balta si sa ramana acolo pana cand voi crede eu ca e bine. Pana cand voi vrea eu.
Simt ca o iau razna rau de tot. Nu mai suport si nu mai rezist. Nu mai pot sa tin atatea lucruri ascunse, simt ca explodez si rabufnesc in hohote de ras nervoase numai ca sa imi opresc lacrimile.
Chiar asa de indiferenta pentru lume am ajuns? Asta sunt eu? Nu. Ceva trebuie sa fac ca sa fiu bine. Nu mai pot fi asa, dar e greu. E greu cand esti singur. La un moment dat nu mai faci fata si clachezi. Ce ar trebui sa fac?
In rest am de toate de nici nu mai incape. As da din ele dar nu se poate pentru ca ele vin numai la mine. Ca raia. Nu pot sa scap. Cum trece una vine alta. Cum dracu sa rezist!
Vreau sa urlu, sa ma manifest ca o apucata, ca o nebuna, dar stiu ca pe urma tot eu voi trage consecintele. Vreau sa ma plimb, sa alerg prin ploaie sau sa ma urc intr-un copac care sa fie locul in care sa uit de tot si de toate si sa pot fi doar eu. Un loc unde sa fie lumea mea in care sa pot fi linistita. Pentru ca mai apoi , dupa ce m-am mai linistit sa revin cu picioarele pe pamant la restul problemelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu