luni, 18 iulie 2011

M-am saturat ...

M-am saturat de aceasta plictiseala monotona care pune stapanire pe mine din ce in ce mai grav. Imi vine sa alerg prin ploaie si sa uit de tot si de toate, dar e greu , mai ales ca nu e doar o ploaie de vara ci e furtuna.

E buna si furtuna ca ia cu ea totul, dar e doar ceva de moment, ceva trecator. Dupa ce trece apar din nou probleme si viata asta de tot rahatul… Sincer m-am plictisit de ea. Imi vine sa fac ceva extrem, ceva riscant, ceva nebunesc, dar stiu ca pe urma sunt consecinte si e greu sa le suporti intr-un final.

M-am saturat sa fiu discreta in tot ceea ce fac si ce spun. Vreau sa fiu altfel, dar tot nu merge. Imi pun in minte , dar degeaba.

M-am saturat sa fiu luata drept de proasta, pentru ca nu sunt, tot ce sunt …sunt buna cu toata lumea chiar daca ea nu ma inghite si nu poate sa traiasca sau sa respire din cauza mea. Intr-un fel ma doare undeva de ce spun ei , eu una nu m-am schimbat, dar vreau doar sa nu mai fiu asa de idioata cateodata si sa pun piciorul in prag. Nu vreau sa mai tac atunci cand nu trebuie.

M-am saturat de lumea asta haotica si plina de rautate care ma inconjoara. Singura alinare este speranta, care imi zboara prin minte si in suflet si imi spune ca va fi mai bine pe viitor. Chiar daca nu prea am vazut schimbar ea inca e acolo. Nu a disparut. Asta e singura alinare. Nu sunt singura … am un inger pazitor care e mereu langa si cu mine.

M-am saturat de familia care vrea cu tot dinadinsul sa imi faca numai rau si din cauza ca vad ca nu pot sa o faca si ca nu le iese cum vor ei tot incearca sa faca din tantar armasar doar ca sa le fie lor bine. Ei nu se hranesc cu mancare si bautura, nu , ei traiesc de pe urma nefericirii altora, dar sper in continoare ca vor murii de foame , pentru ca voi rezista si voi trece peste toate.

M-am saturat sa am respect pentru persoane care nu il merita. Care pur si simplu se pisa pe respectul tau si te calca in picioare. Aici vreau sa schimb acest lucru. Nu vreau sa mai imi pese de diferenta de varsta si de gradul de rudenie atunci cand sunt atacata personal si familia MEA prin vorbele lor cu venin.

M-am saturat de tot si de toate si vreau sa fiu mai puternica. Sa nu ma mai las calcata in picioare doar pentru ca sunt prea cinstita si prea respectoasa cu toata lumea. Daca o sa mai fie nevoie voi schimba foaia neinteresandu-ma cine va fi acea persoana sau acele persoane.

P.S. : Si cu toate acestea vor fi lucruri de care ma voi satura pe viitor….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu