marți, 5 iulie 2011

Bacul si Hitler

Nu prea am ce sa spun despre el pentru ca eu am terminat de acum doi ani. Insa pot spune de prieteni care au murit de inima si de stres din cauza acestei mizerii de examen. A fost un mare cacat tot bacul. Cum sa promoveze din toata tara sub 42.03%. Pe bune? Atat de prost e tineretul din ziua de azi? Ma indoiesc. Poate nu toti dar nici atat de multi incat din 400 si ceva de elevi cat are un liceu sa promoveze decat 12. Asta e prea aiurea in tranvai.
Si plus de asta. Ce dracu au fost subiectele alea? Chiar in halul asta, a ajuns bacul sa fie dat in bataie de joc? Copii astia nu sunt olimpici oameni buni. Pe vremea voastra la fel era? Eu cred ca nu.
Oricum, am gasit ceva care m-a amuzat enorm de mult. Si sincer , o parte din tineret se incadreaza in categoria picatilor, dar unii care au invatat si asa,nu. Oricum, amuzati-va si voi pe seama acestui vidieclip care e foarte caterincos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu