marți, 12 iulie 2011

Nu am regrete



Am fost jos ... da, am cazut, se mai intampla. Orice om are urcusuri si coborasuri. Dar nu m-am lasat si am trecut peste. Am trecut peste indiferenta persoanelor din jurul meu care ii credeam aproape. Toti ... m-au criticat, m-au judecat fara rost si fara motiv. Nu am dat importanta, le-am raspuns cu aceeasi moneda. Am observa ca daca esti bun esti luat de prost. Am fost indiferenta si m-am comportat ca ei cu cei care au meritat. Cu restul care m-au sustinut i-am pretuit si ii pretuiesc in continuarea si le multumesc ca mi-au fost alaturi si nu m-au lasat la greu.
Poate cateodata am fost scorpie si cu cine nu merita. Am vrut sa ii incerc. Nu regret acest lucru. Asa am vazut cu cine am de-aface.
M-am intors, m-am ridicat si asa voi sta. O sa arat ca pot, o sa pot sa trec peste tot si chiar daca o sa pic iar, ma voi ridica, pentru ca pot. Sunt puternica, chiar daca toata lumea ma crede si ma face slaba de inger. Nu voi renunta.
E pentru cei care ma iubesc pentru ceea ce sunt si nu ma voi schimba niciodata.
M-am intors de unde am plecat si mereu imi voi amintii acesti pasi si aceste drumuri ce m-au pus la incercare si pe care le-am trecut cu bine.
Nu am regrete ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu