duminică, 24 iulie 2011

A mai trecut o zi


Si uite asa ora 5 dimineata ma prinde iar la calulator, treaza, obosita, dar nevrand sa adorm. Nu pot sa dorm gandindu-ma la ce fac, ce spun si ce se intampla in jurul meu.
Pot spune ca imi este bine, dar as minti. Putin, un mic procentaj imi e bine. Am inceput sa ma descurc si sa ma impac cu anumite idei. Dar unele tot mai imi dau tarcoale.
Si asa trec toate zilele in sir , fara sa se opreasca vreuna lasandu-ma sa stau si eu linistita.
Azi nu o sa am chef de nimic. As vrea doar sa lenevesc in pat si sa dorm. Sau poate ma trezesc dar sa lenevesc in pat. Nimic altceva.
Telefonul oricum parca e setat sa primesc pesaje doar de la doua persoane (excluzand-o pe mama), dar parca nici de la ele nu as vrea sa mai primesc nimic. Vrea sa fiu singura. Sa nu ma intrebe nimeni nimic. Sa fiu doar eu si muzica.
As pleca in parc sa stau pe o banca, bubuindu-mi muzica in urechi si sa fumez linistita o tigare. Dar stiu ca si atunci lumea o sa ma priveasca ciudat si o sa susoteasca. Nicaieri nu poti sa stai linistit si fara sa te deranjeze nimeni.
Macar ma linisteste gandul ca totul e bine intre mine si El. E bine ca nu isi mai aminteste nimic, desi eu sufar pentru ca imi flutura prin minte acele imagini si nu pot sau poate nu vreau sa scap de ele. Parca a fost un vis. Un simplu vis care cu venirea zorilor s-a spulberat in fum disparand odata cu adierea vantului.
Afara nu mai ploua. O fi un semn bun? Chiar daca s-a anuntat ca o sa ploua si in zilele urmatoare as prefera sa fie linistita. Nu mai vreau furtuni. Vreau simple ploi care sa duca cu ele zilele astea grele pentru mine.
Nu vreau sa dorm desi mi se inchid ochii. Nu vreau sa adorm. Pentru ca stiu ca o sa visez. E prima data cand nu vreau sa mai visez. Pentru ca stiu ca o sa-l visez din nou pe el asa cum am facut-o si zilele astea. Incerc sa ma gandesc la altceva, dar tot nu merge. E ciudat, si stiu ca sunt ipocrita si patetica si ca imi plang de mila, dar asta sunt eu cateodata. Orice om are momente de genu , chiar daca ale mele sunt mai dese, asta e. Nu am ce face.
Inca o zi din calendar pe care o pierd aiurea ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu