vineri, 22 iulie 2011

Amintiri dureroase


Nu stiu ce dracu a fost in capul meu desii eram mai treaza si mai constienta. Nu stiu de ce am continuat jocul. Poate din cauza ca imi placea ca in sfarsit aveam putina atentie.
Dar cel mai dureros e ca va uita pana maine ce s-a intamplat, dar eu voi tine minte tot. Si iar va trebui sa ma comport ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ca si cum am fi din nou doar buni prieteni. Dar dupa toata faza asta nu mai pot sa gandesc asa.
Doare prea tare totul. Ma doare sa il privesc doar ca pe un prieten. Mi-as dorii sa urlu de nervi, nervi pe mine, ca desii stiam ca asa se va termina, am continuat sa profit de ocazie.
La dracu cu totul!! Nu mai suport! Cum voi putea sa continui asa? Sa fiu doar o simpla prietena? Cum? Cum ar putea cineva sa faca asta.
Cat am incercat sa-l uit acum se intampla asta si ma da cu totul peste cap. Si mi-a placut sa il stiu langa mine. Mi-a placut sa il simt aproape de mine. Nu pot sa neg acest lucru ori de cate ori mi l-as urla in minte. Nu pot sa neg si poate nici nu vreau.
Sunt cu nervii la pamant. Si stau si plang ca o idioata, ascultand muzica, uitandu-ma pe pereti si scriiind aici in speranta ca voi putea trece peste. Dar peste asta mi-e prea greu.
Imi simt sufletul facut bucatele si nu mai am cum sa il refac. Si cand ma gandesc ca maine vom fi doar niste prieteni straini cum s-ar spune, pentru ca el sigur a uitat totul, ma doare si mai mult.
Mi-as dorii sa o iau la fuga si sa ajung la dracu in praznic, dar numai sa alerg si sa nu mai stiu de nimeni. Sa fiu singura, dar la ora asta nu prea merge. E prea "tarziu" sa umblu de nebuna pe strazi. Dar as fi facut-o. As fi fugit sa pot sa ma descarc sufleteste. Sa urlu si sa planga fara sa fiu deranjata.
Stiu ca am umplut o pagina degeaba dar doar asa m-am putut calma cat de cat pana ce voi da ochii din nou cu el. Trebuie sa fiu tare pe situatie si sa nu incep acolo sa plang de nervi, de oftica si toate astea pe mine. Pentru ca eu sunt vinovata de tot. Pentru ca stiam ca asa se va intampla dar eu am continuat.
Am continuat jocul stiind ca mai apoi tot eu voi fi cea care va suferii. Ce patetica sunt :)) ras de nervi, ironic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu