joi, 28 iulie 2011

Eh, nah, ca se facu anu

Si uite cum a rezistat acest blog un an de zile incarcat cu tot felul de porcarii de ale mele de-a lungul timpului.
Acum cand privesc in urma si citesc ma amuz si imi aduc aminte tot ce s-a intamplat si cate s-au schimbat in decursul acestui an.
Am ramas surprinsa si uimita de schimbarile drastice, dar hei, unele schimbari sunt bune in viata. Doar de unele imi pare rau, dar de altele chiar ma bucur ca s-au intamplat.
Se intoarce roata ce pot sa zic si cateodata te surprinde de cum se intoarce.
De foarte multe lucruri imi aduc aminte si inca mai persista in posturile mele, cele recente ma refer, dar sper ca poate cele ce urmeaza vor fi diferite. Desi ma cam indoiesc, dar eu sper in continuare.
Nici acum nu imi vine ca s-a facut anul de cand aberez pe aici, dar imi place. Asta e un coltisor, de emo kid, al meu :)) in care ma distrez, plang, rad si pot sa fiu asa cum sunt de fapt si sa nu mai trebuiasca sa ma ascund mereu. Aici sunt EU.
Si de acum inainte voi continua sa fiu Eu si sa nu ma schimb pentru nimic in lume.
Va las cu o melodie care se intituleaza "September" alias luna mea de nastere :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu