marți, 29 martie 2011

Totul e OK

Pot spune ca pana in momentul de fata totul merge ca pe roate.
Mi-am gasit un loc de munca cat de cat bun , mi-am selectat din nou persoanele care imi sunt prieteni buni lasandu-i pe ceilalti sa imi fie doar amici sau cunostinte nimic mai mult.
Nu o sa ii enumar ca sunt destui prieteni si amici deasemenea si m-as plictisii sa ii insirui.
EU. Am inceput sa ma simt din ce in ce mai bine in pielea mea. Nu ma mai feresc sa spun ceea ce gandesc. In fond si la urma urmei trebuie sa o fac ca sa nu pic eu de proasta de fiecare data. Chiar daca adevarul doare de multe ori, nu am ce sa fac. Asta e si ti-l zic in fata. Mai vorbesti cu mine dupa aia bine. Nu, iar bine. Daca iti convine noua mea personalitate ma bucur pentru tine, daca nu ma bucur ca ne-am cunoscut.
Asa. Trecand mai departe de aceste idei zapacite pe care numai eu le inteleg de cele mai multe ori o sa continui cu restul.
EI. Imi sunt mereu alaturi cand e sa ne distram, dar si cand am nevoie de un sprijin moral sau financiar. Ma cunosc si stiu ca nu sunt nesimtita, ca unele persoane, si le returnez favorul dupa posibilitatea mea. Dar in fond si la urma urmei gestul conteaza. Stiu ca la orice ora din zi si din noapte ma pot baza pe ei. Sunt putin care sunt genul , dar conteaza cel mai mult. In rest suntem toti impreuna. De multe ori datorita mie se strange toata gasca cu mic cu mare si mergem pe undeva numai de dragul de a bantui pe afara si sa nu stam in casa. Daca eu nu dau telefoane , foarte rar se intapla, eu nu fac nimic in grup. In sensul ca nu se strang sa mearga in diferite locuri sau parcuri sa se plimbe si sa piarda timpul.
MUNCA. Imi cam ocupa cateva weekenduri dar e cat de cat bine. Ma descurc si stiu sa ma eliberez de presiunea de acolo pentru a fi in forma in caz ca ies undeva imediat dupa program. Nu sunt o stricatoare de petreceri din cauza oboselii. Din contra, eu mentin atmosfera, eu dansez toata seara si rad cu toata lumea. Mai pe scurt, eu sunt persoana de entertaiment.
Altceva nu mai am in minte ce sa spun. Sincer la ora asta nu vreau decat sa stau in pat si sa lenevesc. Maine desi e ziua mea libera trebuie sa ma trezesc din nou de dimineata si sa alerg de colo colo ca la un maraton. Ce mai, viata e frumoasa si diferite activitati imi ocupa tot timpul, dar imi place. PEACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu