vineri, 11 martie 2011

Liber ...

Stau si ma relaxez urmarindu-mi serialele preferate Koreene. Stiu ca am intebunit ca ma uit la asa ceva , dar sunt chiar foarte tari si undele haioase rau de tot de rand cu lacrimi.
E 4:45 si nu am somn. Nu stiu ce sa mai fac. Am mancat biscuiti, am baut suc, m-am uitat la seriale, am ascultat muzica si m-am jucat pe facebook. Nu mai am ce sa fac. M-am plictisit.
Timpul liber e bun doar pentru un singur lucru. Sa dormi. Bagi somn la greu fara sa te deranjeze careva sau ceva. Fara telefoane de ieseala sau zgomote de afara. Nimic. Un somn linistit e cel mai bun.
E nasol insa ca maine, ca deja e Vineri, trebuie sa ma trezesc devreme. Si daca nu sunt odihnita aia sunt ca nu ma mai trezesc si pe urma nu e bine. Imi dau toate planurile peste cap singura si pe urma imi dau pumni in cap.
Hmmm .... Ce pot sa mai zic.... Dupa cum se vede de plictiseala am inceput sa scriu si pe blog. Nu mai am inspiratie, adica as avea dar nu am chef si nici nu vreau sa scriu ce am acum in cap pentru ca sigur o sa fac scurta la mana. Mintea mea e un mister total. Nici eu nu stiu ce se gaseste in ea.
Si e 4:50 si tot nu am ce face. De 5 minute tot scriu aici numai aberatii sa treaca timpul mai repede si al naibii nu vrea. Pfff ... Aiurea rau situatia asta.
As mai fuma o tigare dar mi-e cam lene sa ma duc pana la baie. Sunt ca o gelatina. Ma scurg din pat ceva mai rau ca ea. N-am chef de nimica si de nimeni. As vrea sa ma evapor dar e prea frig ca sa se intample asta. Mai intai as ingheta.
Alte aberatii, alte randuri scrise in acest post. Ma minunez si pe mine cat de bine pot inca sa scriu in timp ce imi pica ochii in gura si abia ii mai tin deschisi.
Doua minute de gandire .... Cred ca o sa ma duc pana la urma sa fumez desii mi-e cam frica ca ma racaie pe gat o raceala, cred, si mi-e sa nu pot sa fumez si sa aprind tigarea de pomana. Nu de alta dar nu vreau sa fac risipa. Totusi sunt niste bani care i-am dat pe ele si pe criza asta nu prea imi permit sa le irosesc aiurea in tranvai.
Gata. Am plecat. Nu mai stau pe aici ca pe urma cine stie ce mai aberez. Libera exprimare cum este in jurnalism ...

Un comentariu:

  1. interesant... post din plictiseala...


    [nu mai fuma! nu iti face bine nici la sanatate, nici la bani!]

    :))

    RăspundețiȘtergere