luni, 7 martie 2011

Baba mea

Azi e baba mea ... dupa calcule matematice ale zilei mele de nastere azi e baba mea ... ca de obicei e foarte ciudata cum de altfel sunt si eu ...
Stau de multe ori si ma intreb prosteste cum ar fi fost daca nu ma nasteam eu sau eram in alta familie ?
O intrebare destul de tampita, dar de cativa ani incoace ma intreb acelasi lucru. Daca nu apaream eu pe lume cum ar fi fost? Sau daca eram altceva, cum as fi fost?
Sigur as fi fost mult mai diferita fata de acum. Schimbata in bine sau in rau.
Ma gandesc ca daca nu eram eu era poate mai bine pentru toata lumea. Pur si simplu m-am saturat de atatea cacaturi care ma inconjoara si de atata lume care vrea sa ma bage ori la spitalul de nebuni ori in pamant. Oricum mult nu mai am pana ajung la unul din ele. In ritmul asta o sa ajung sa fac o vizita la una dintre ele chiar daca de la una nu ma mai intorc.
Inainte mi se parea viata super tare. Distractie la scoala , acasa, afara. Rasete, glume, petreceri, timp petrecut in veselie.
Acum timpul meu il petrec singura, ascultand muzica sau mai iesind din cand in cand din casa cu cativa prieteni la un suc sau la o barfa.
A disparut farmecul cel din trecut care il avea iesitul afara in fata blocului sau pe strada, cand stateam la curte.
In prezent totul e trist. E o lume plina de fum si de agonie proasta incat iti e scarba cateodata sa mai iesi in lume. Doar ca sa nu vezi lumea din jurul tau cum arata.
De ce nu poate fi ca in filme? Unde toata lumea are un happy ending? E aiurea asa sa o duci din rau in mai rau. Iti ia toata pofta de viata si tot cheful de trai.
Nu mai vrei sa faci nimic. Doar sa astepti sa treaca timpul mai repede sa te duci pe lumea cealalta unde poate e mai bine, n-am de unde sa stiu ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu