marți, 1 martie 2011

Un alt comentariu ...

De plictiseala am mai scris ceva astazi cand eram cu prietenii la terasa. Lipsa de ocupatie pentru ca ceilalti erau prea plouati ca sa inceapa un subiect de discutie. Asa ca am profitat de ocazia de liniste dintre noi si de melodia ce rula pe fundal si am mai scris o alta aberatie de a mea.

O zi de sarbatoare pentru unii, iar pentru altii doar o alta zi banala din cauza acestei crize economice. Ce pot sa spun, eu ma numar printre persoanele care considera aceasta zi de 1 Martie o zi ca oricare alta.

Eu cred ca nu trebuie sa fie o zi anume din an, o sarbatoare mai exact pentru a oferii cadouri. Acestea se dau pur si simplu. Nu e nevoie de vreo ocazie anume ca sa le daruiesti, parerea mea. Dar ce pot eu sa fac sau sa zic daca asta e mentalitatea oamenilor din ziua de azi. Nu le-o pot schimba, asa cum nici cu o floare nu se face primavara.

Mentalitatea omului din ziua de azi e una incuiata si din pacate fara anumite impulsuri nu face nimic. Trebuie mereu impins de la spate “Ba! azi e sarbatoare. Daruies-te!”

In fine. Asta e gandirea mea si ideea despre aceste lucruri care desigur sunt banale. Ca si restul lucrurilor ce se intampla in jurul nostru. Dar despre ele nu o sa filozofez acum ca imi e cam lene si plus de asta am chef sa ma uit pe pereti si sa ascult muzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu