vineri, 5 noiembrie 2010

Thorn Flower


Nu pot spune ca ascult de foarte mult timp melodii in koreana, dar , chiar daca nu inteleg, ma poarta parca in alta lume. Ma ung pe suflet facandu-ma sa ma gandesc la viata mea si la persoana mea. Pentru o perioada eu sunt cea importanta sau pentru perioade in care sufar imi alina durerea mai bine.... Ca de exemplu acum ... 
Ma simt singura ... Nu din punct de vedere al prietenilor ci pe plan personal ... Din totdeauna am fost cupidonul tuturor ca sa zic asa .... Si spre final se pare ca am ramas singura .... Oricat de mult mi-as dorii sa tin de o relatie mereu intervine ceva si totul se duce de rapa .... Nu stiu cat voi mai putea continua asa .... Am obosit sa tot alerg dupa un strop de fericire ca apoi sa vina peste mine vijelia singuratatii .... Mi-as dorii sa fiu si eu ca celelalte fete ... Fara probleme pe cap in legatura cu relatia lor ... Totul sa fie roz in viata mea .... Dar se pare ca viata nu e roz ... sau cel putin a mea nu .... Din cate am observat pana acum , persoana mea e buna numai cand ii ajuta pe altii sau e langa ceilalti insa cand si eu am nevoie de asa ceva nu e nimeni langa mine .... Nu e nimeni care sa imi adreseze un cuvant tandru, cald.... Sa ma imbratiseze sa ma simt si eu iubita sa spun mai bine .... Poate am luat-o un pic pe aratura , dar asa am ajuns sa gandesc dupa cate s-au intamplat .... Dupa atatia ani de asteptare ..... Insa voi fi mereu ca o floare in bataiea vantului .... singura ....

Jung Yeop - Thorn Flower

When I see myself within your eyes
 I want to tell you I love you
When your hand brushes by me
I want to embrace you in my arms
 Because my thorn, that grows
 Day by day, hurts you
 I try my best to hide my tears, but 
They're exposed when I stand before you
Even though I painfully push you away 
You're always at the same place in my heart 
I guess my never-ending love for you 
Would not let me send you away yet
Because your scent still lingers in me
I cannot forget you yet
 I can still feel your tears
 I guess I'm still hurt that much
 I aways wander about your place 
 Because my thorn hurts you
 I try my best to hide my tears, but
 They're exposed when I stand in front of you
 Even though I painfully push you away
 You're always at the same place in my heart
 I guess my never-ending love for you 
Would not let me send you away yet
 I wanted to forget it all
 By tricking myself that you were a something of the past
 I can do everything do you sake
 But I cannot let you go I miss you
 I miss you too much I love you
 Why I cannot have
 Even though I painfully push you away I love you 
Who I cannot have 
You're always at the same place in my heart
 Even though I painfully push you away
 You're always at the same place in my heart
 (The same place in my heart) 
You're always at the same place in my heart
 (The same place in my heart)
 I guess my never-ending love for you 
(The same place in my heart)
 I guess my never-ending love for you
 Would not let me send me away yet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu