duminică, 28 noiembrie 2010

Ai curaj sa raspunzi?

Copy paste de pe blog-ul lui RinRin
"Azi am o poftă nebună de a vă întreba diferite lucruri, ca de exemplu...
Ce ai face acum daca ai afla ca vei trai 100 de ani? Dar dacă ai afla ca mai ai de trait 100 de minute?

Cum ai reacţiona dacă acum ar veni persoana pe care o placi şi ţi-ar spune că te iubeşte? Dar dacă ar veni persoana pe care o deteşti şi ţi-ar spune acelaşi lucru?

Ai schimba ceva la tine dacă ai putea să te întorci în timp? Dar la ceilalţi?

Dacă ai putea purta haine de o singura culoare, ce culoare ai alege?

Dacă ai putea folosi un singur cuvânt prin care ai putea fi înţeles de oricine, oricând, care ar fi acesta?"

Un comentariu:

  1. Ce ai face acum daca ai afla ca vei trai 100 de ani? Dar dacă ai afla ca mai ai de trait 100 de minute?
    100 de ani. Nu as inceca sa fac nimic, pentru ca mi-as da seama ca am destul de mult timp(desi nu as vrea sa traiesc atat de mult). As lua lucrurile mai incet si as gandi inainte sa spun ceva
    100 de minute :)). Greu. M-as duce la o pers anume(nu este nici iubitul, dar nici nu pot sa-l includ in categoria prieten. oricum, e cineva la care tin mult).
    Ma rog, ce as face, cred ca-ti dai seama la ca ma gandesc(hei, nu vreau sa mor fara sa stiu cum e :-??). Le-as spune alor mei tot ce simt si as trai ultimele minute in ritmul meu. Cu muzica si dans.


    Cum ai reacţiona dacă acum ar veni persoana pe care o placi şi ţi-ar spune că te iubeşte?
    M-as simti foarte bine si prima chestie pe care as fae-o, ar fi sa-l sarut. Dar apoi m-as simti aiurea pt ce mi-a spus. Si asta pentru ca nu i-as putea raspund la fel

    Dar dacă ar veni persoana pe care o deteşti şi ţi-ar spune acelaşi lucru?
    I-as spune: "ti-am spus eu" :)). Nu. Probabil ca l-as privi cu alti ochi si as incerca sa-i caut justificari pentru lucrurile care m-au determinat sa il detest

    Ai schimba ceva la tine dacă ai putea să te întorci în timp? Dar la ceilalţi?
    Aspectul probabil ca ar fi primul. Mentalitatea mi-as lasa-o asa, dar nu stiu ce as face cu sentimentele mele. ORicum, as incerca sa nu mai pun atat de mult suflet in relatiile de prietenie care m-au afectat. Sau nu, stai. Si pe alea le-as lasa asa. In fond, d-asta sunt asa acum.
    La ceilalti? Cred ca mentalitatea usor invechita a unora, si insensibilitatea altora.

    Dacă ai putea purta haine de o singura culoare, ce culoare ai alege?
    Probabil ca as spune negrul, se potriveste aproape mereu. Dar culoarea mea preferata este albastru

    Dacă ai putea folosi un singur cuvânt prin care ai putea fi înţeles de oricine, oricând, care ar fi acesta?
    uga-uga :)). Nu se pune, nu?
    Muzica

    RăspundețiȘtergere