marți, 30 noiembrie 2010

Fragmente din ...Incepem cu TU!

Am inceput sa o iau rau pe aratura [nu ca nu as fi facut-o de mult, dar asta e alta mancare de peste]
Mi-e dor de nebuniile de acasa cu handicapatii mei prieteni cu care petreceam pana tarziu....
Amintiri de la craciunul de anul trecut ma fac sa rad cu lacrimi la cat de rupti am putut fi ... Hmm , ca sa intelegeti ce vreau sa spun prin chestia asta ...
Neavand cu cine sa petrec craciunul [cu familia ma cam saturasem de atat timp], am zis sa schimb un pic placa, asa ca l-am petrecut acasa la un coleg de facultate .... Acolo au mai venit si alti prieteni si colegi cu care am inceput paranghelia ... A curs cu bautura si muzica si altceva care pe mine una m-a facut sa ma misc in reluare [cred ca deja vati dat seama]
Deh, curiozitatea m-a omorat si am fumat si eu cateva cuia ... stati chill ca nu am fumat singura ... mai eram vreo 10 persoane , dar hei tot se pune aproape cat unu intreg ... Poate o sa ma judecati si o sa ziceti "Vai, cum ai putut, eu nu as fuma" si chestii de genu ... Lasati-o moale ... sau ma rog e parerea voastra asa ca parerire nu se discuta ...
Dar sa fim seriosi cati din toti adolescentii nu au fumat odata sau de mai multe ori sa experimenteze si eu , sa vada cum e , ce senzatii iti da si chestii de genu ... Daca ar fi sa spune un numar ar fi prea mare asa ca nu ma complic la ora asta ....
Am fumat in seara aia si ma miscam in reluare amuzandu-ma de mine insami ... De restul nu mai zic ca se prabadeau de ras doar uitandu-se unu la celalalt. Si ce e cel mai tare e ca atunci cand esti fumat incepi sa filozofezi muuuuult de tot ... trust me ... asta faceam eu cu un coleg care stateam in pat si incercam sa ne revenim ... Un alt coleg a intrat si i-a luat portofelul ca avea nevoie de bani la poocher, dar problema lu tipu de langa mine nu erau banii si cartela de metrou ca daca io pierde nu mai are cu ce sa ajunga acasa. Atunci eu am inceput sa ii insirui eventualele posibilitati cu ce ar putea sa ajunga acasa daca nu merge cu metroul ... La un moment dat incepe el :
"Ce dracu zici acolo?"
"Adica?"
"Orice ai zice tu sau eu nu o sa ne intelegem niciodata"
Am inceput amandoi sa radem si sa ne minunam de situatie... Apoi intr-o liniste inmormantala se aude de afara unu care urla la altu "BAH!" ,atunci am inceput amandoi sa radem ca doi apucati ...
O alta faza a fost cu gasca de la mine din cartier. Eram la un tovarasi si ce au zis baietii "bai hai sa luam ceva de fumat" , noi ceilalti logic ca nu am refuzat ... Zis si facut ... sau dus baietii au facut rost si s-au intors ... Am fumat in camera lu tipu ala de se facuse fum de il puteai taia cu cutitul ... Apoi, idee de a mea stupida, hai sa ne uitam la imagini iluzioniste ... tampita idee ... Am cautat pe youtube ca stiam ca acolo vazusem chestii de genu si dai si uitate fumat la chestii alea ... Ne minunam de ce putea fiecare sa spuna ca vede ... Fiecare vedea cu totul altceva si ramaneam masca ca nu intelegeam unde dracu vedea el chestii alea ... Apoi ni s-a facut foame, hai sa mergem sa mancam. Unde mergem, unde mergem, hai la MEC ... Traiasca mecul si cine la inventat ...
Fumati , cu ochii rosii, noi am intrat sa mancam ... Ce dracu sa mancam cand tot ce faceam era sa ne abtinem sa nu radem in hohote si sa se uita lumea la noi si mai ciudat decat o faceau deja .... Si ca sa putem manca in liniste, nu ne-am uitat pe toata durata mesei unu la altu ca sa nu radem... Stateam ca niste calugari care se rugau ... Plus ca doi dintre ei chiar aratau a calugari ca stateau cu glugile de la hanorace in cap .... a fost rasu de pe lume.... Apoi ... "Bai, trebuie sa ajungem acasa" [eu de colo] ... "Bun , e 10 , nu mai circula nimic ....o luam cu pe josu" [altul] ... si uite asa am mers noi fumati de la Costin Georgian pana in Dristor ... dar pe parcurs ne-am revenit si totul a fost ok, minunandu-ne dupa de ce am facut in ziua aia ...
Astea da peripetii sa ti le aduci aminte .... Cateva minute ce ti s-au parut ore intregi ... Caterinca maxima ....

2 comentarii:

  1. ...hmmm...Funky !
    Eu nu fumez...
    ...dar totusi ai grija ca la un moment dat dai in stres, si sunt cauze diferite...frigiderul s-ar putea sa fie prea "Loud !", si niciodata sa nu crezi ca intrerupatorul te duce in disco, plus, daca dai in stres, dai in frica la un moment dat...atunci ii grav, dar marfa..gen, ai grija la papagal, s-ar putea sa inceapa sa-ti filozofeze despre libertate...
    Meh...
    Oricum, asta am auzit, eu nu fumez :))
    Cheers !

    RăspundețiȘtergere
  2. stai chill ca si atunci sunt foarte lucida ... nu sunt inca atat de handicapata incat sa fi fumat din alea haluginogene ... din alea in nici un caz ... oricum a fost just for fun ....

    RăspundețiȘtergere