luni, 29 noiembrie 2010

Vreau sa stiu

Mereu aceste cuvinte nu au nici un raspuns. De fiecare data cand ti le-am adresat ori ai schimbat subiectul ori te-ai facut ca nu m-ai auzit. M-ai ignorat. Atat pe mine cat si sentimentele mele care culmea si acum mai persista in sufletul meu.
Vreau sa stiu de ce? De ce niciodata nu ai spus nimic ci ai tacut lasandu-ma sa sufar in intuneric. Nu te-am inteles atunci, nu te inteleg acum si nici nu cred ca o voi putea face vreodata.
Dupa atatia ani de tacere te-ai intors la mine ca sa ce? Sa iti bati din nou joc de mine? Sa ma faci sa ma bucur de o clipa petrecuta langa tine ca mai apoi sa-mi dai cu piciorul?
DA.
Am plecat crezand ca asa imi va fi mai bine , dar nu-mi e. Cred ca tu te bucuri de viata ta bine mersi. Nici nu ma mir. Asa ai facut intotdeauna. Nu ti-a pasat de mine, iar eu ca o proasta am crezut ca te-ai schimbat. Am crezut ca dupa atata timp ti-ai dat in sfarsit seama de cat de mult am tinut la tine, dar in final se pare ca tot eu am fost cea care a sfarsit ranita.
Poate crezi ca sunt patetica. Poate chiar sunt, dar asa e o persoana indragostita. Inima nu prea tine cont de fapte. Tot ca ea face chiar daca persoana respectiva nu o merita si a ranit-o de atatea ori.
Rad de propriile-mi ganduri si sunt sigura ca si tu faci la fel, ca de obicei.
Mi-am dat seama ca indiferent de distanta si de cate imi faci sau imi spui nu te pot uita. Ai patruns prea adanc in inima mea ca sa te mai scot.
Stiu, sunt proasta, dar sa stii ca eu nu iti port pica. Eu am ramas aceeasi chiar daca tu te-ai schimbat. Sper doar si imi doresc sa fi bine oriunde ai fi. Nu te pot ura pentru ca tin prea mult la tine.
Chiar daca am suferit, clipele acelea frumoase petrecute cu tine m-au facut fericita.
Poate ne vom revedea candva si vom putea discuta mai mult pentru ca imi doresc foarte mult sa stiu de ce te-ai comportat asa cu mine si de ce inca o mai faci dandu-mi sperante.
Pur si simplu vreau sa stiu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu