luni, 1 august 2011

In Love


Pot spune ca am inceput luna august cu bine. Si pe data de 1 dar si de lunea.
Sunt in al noualea cer. Ce pot sa zic. Poate e doar o faza scurta sau poate o sa mearga ceva.
Tot ce pot spune ca sunt prea fericita ca am reusit sa vorbesc si sa clarific unele chestii.
I'm in love si nu mai stiu nimic din ce fac sau spun in momentul asta. Rad ca o apucata si nu stiu de ce. Pur si simplu imi aduc aminte de ziua de astazi si ma simt bine.
Am zis ca va fi anul meu si ca totul va fi diferit si asa si e. Si ma bucur ca am inceput totul cu bine.
Nici nu mai stiu ce sa spun, sa scriu. Sunt ametita rau. Eu care merau gaseam ceva sa scriu si sa comentez acum aberez [mai si rimeaza].
Am inceput sa fac si rime ca sa vezi. Atat de aiurita sunt. Si ma doare capul, dar nu vreau sa ma pun la somn pentru ca o sa mi se para ca am visat totul si nu vreau sa cred ca totul a fost doar un vis. Chiar daca nu a fost.
Nici eu nu ma mai inteleg. Tot ce pot spune este ca sunt In LOVE.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu