duminică, 14 august 2011

Mail Back

Undeva in Lume,
11, august,2011
Draga tu,

Sa incep si eu cu aceeasi introducere ca si tine. Sti ca nu prea ma pricep la scrisori sau scris ceea ce vreau sa spun. E mai bine cand esti in fata mea , dar nici atunci pentru ca nu am curajul sa spun tot ceea ce vreau. Si acum imi vin ideile greu si parca degetele mele nu vor sa tasteze ceea ce gandesc si din cauza asta scriu astfel de aberatii. Daca zambesti e bine. Macar stiu ca nu am batut campii degeaba pana acum.
Revenint la lucrurile serioase. Totul s-a intamplat nu numai din cauza asa-zisilor prieteni ai mei. Da, a fost un pariu, dar cum ai spus si tu pe parcurs a fost diferit. Am preferat sa renunt decat sa se ajunga la certuri provocate de ei. Nu as fi suportat. Sunt constient ca nici prieteni nu mai putem fi si te inteleg. Nici eu nu as putea pentru ar fi greu pentru amandoi sa ne prefacem ca nu a fost nimic. Dar ar fi restul care ar incepe sa faca glume proaste si atunci ar fi mai rau.
Nu regret nimic din ce a fost, chiar daca a inceput totul dintr-o gluma. Ca baiat e greu sa spun astfel de chestii dar parca ma simt mai bine cand le spun, ma rog, le scriu. Intelegi tu. E ciudat ca s-a ajuns aici si imi pare rau pentru tot. Dar nu as schimba nimic. Tot ce regret este ca am luat unele decizii gresite. Cum ai spus si tu, baietii isi vedeau numai interesele cu mine si cand am inceput sa o mai raresc cu ei nici ca au mai vorbit cu mine. Acum abia daca ne salutam. Daca as fi stiut asta de mai demult, daca mi-ai fi spus, poate la inceput nu te-as fi crezut si ne-am fi certat, dar pe urma ti-as fi dat dreptate si nu as fi renuntat din cauza lor. Mi-as fi vazut si eu propiul interes si as fi riscat si luptat pentru a-mi fi mie bine.
Dar, ca de obicei ne dam seama de lucruri abia cand nu mai sunt. Omul din greseli invata, de asta mi-am dat seama acum si sper ca pe viitor sa nu se mai intample. Si eu mai tin la tine si nu stiu cum va fi de acum inainte, dar sper ca bine.
Ma bucur ca am putut sa vorbesc cu tine, chiar si prin intermediul acestui mail. Sigur te minunezi de aceasta latura a mea. Si eu fac la fel si de cat am scris. E mult pentru mine. Tot ce pot spune este ca sper sa fi fericita pe viitor.

Acelasi strain,
- S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu