miercuri, 10 august 2011

Mail

Undeva in Lume,
08, august,2011
Draga tu,

Inceputul este unul banal si sigur te intrebi de ce iti trimit acest mesaj. Vroiam doar sa iti spun ca imi pare rau pentru ce s-a intamplat in trecut. Stiu ca am gresit si am spus lucruri la nervi, dar unele au fost adevarate. Poate tu razi si ma batjocoresti, dar nu imi pasa. Vreau doar sa fiu cu inima impacata sa stiu ca am plecat pe o cale amiabila chiar daca nu ne vom mai vedea sau nu ne vom mai vorbi vreodata.
Ai spus ca totul a fost o farsa, dar eu nu cred asta. Nici pariu nu cred ca a fost sau poate asta da. Ce cred este ca in final ai inceput si tu sa ti la mine facandu-ma si pe mine sa ma gandesc la fel si fel de lucruri pe care sa le facem impreuna. Mi-ai dat sperante pe care in final le-ai crezut si tu. Ai picat in propia capcana. Din pacate nu ai vrut sa iti asumi acest risc si batjocura prietenilor tau, care apropo sunt numai pe interes si te tin aproape doar de nevoie.
O sa spui ca sunt nebuna, dar poate in timp iti vei da seama de ce spun astfel de lucruri. Am fost pacalita de tine si nu imi pare rau, dar nu vreau ca tu sa fi in continuare pacalit. De asta iti spun aceste lucruri.
Ca sa inchei, pentru ca sigur te-ai plictisit si deja iti dai palme cum de ai putut sa citesti atat, o sa iti urez tot ce e mai bun pe lume. Nu te urasc, desi ar fi fost mai bine asa decat sa tin in continuare la tine. Din aceasta cauza iti multumesc pentru momentele frumoasa cand credeam in povestile tale. Minteai, dar minteai frumos.
Imi pare rau ca s-a sfarsit asa, dar din greseli invatam, iar pe viitor vom sti ce e de facut in astfel de situatii.

Aceeasi straina,
- R

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu