luni, 22 august 2011

Dilema ... Lovers or Friends?




Sunt prinsa, ametita si aruncata in adierea vantului fara ca macar sa stiu ce se intampla de fapt.
Ma simt filosita sau poate chiar sunt, dar imi e frica sa ripostez. Imi e frica sa fac un pas ca nu cumva sa stric totul.
Nici nu imi convine, dar nici sa renunt nu vreau. Asta inseamna ca sunt nebuna? Poate oi fi. Poate chiar am inebunit si nu mai stiu ce fac si ce spun, insa de un lucru sunt sigura.
Nu pot renunta la ce se intampla.
M-as simti singura, m-as simti abandonata. M-as simtii pustiita. Si nu as mai avea nici un sens.
Pentru ce suntem noi? Pentru a suferi in continuu din cauza unor situatii haotice? Cat mi-as dori sa stiu raspunsul, dar si asta e in ceata. Nu imi pot da seama de ceea ce se intampla. M-am inchis intr-o camaruta, blocand totul. Izolandu-ma de tot.
Insa mai sunt mici fisuri prin care intra sentimentele astea idioate si sfarama incetul cu incetul, caramida cu caramida lasand totul vulnerabil pana cand nu va mai fi nimic.
Nu stiu adevarul. Nu stiu ce sunt... ce suntem... insa un lucru stiu sigur. Amandoi suntem in aceeasi situatie si nu stim ce sa facem in continuare. Prifitam doar anumite momente si atat. In restul timpului parca ne este frica. De cine, nu stiu.
As vrea sa uit de tot , sa trec peste, dar deja sunt prea implicata emotional si nu ma mai pot retrage asa de usor.
E greu si ciudat in acelasi timp. Sa ne purtam ca si cum nu ar fi nimic, iar cand nu mai e nimeni sa fim unul langa celalalt. E .... ciudat.
Vrem , dar si nu vrem .....
Nu stim ce suntem. Lovers or Friends?
Asta e marea intrebare .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu