duminică, 19 septembrie 2010

Karaoke Weekend


Si vineri si sambata au fost niste zile super traznet :)))
Am facut o mare ieseala cu gasca mea nebuna .... sa ii insir? bine dar sa nu va speriati .... nu va ganditi ca am fost 50 sau asa .... in nici un caz:)))) nu suntem atat de numerosi dar noi astia care suntem facem paranghelie mare
...deci am fost eu [personajul principal:)))], andreea[my best friend] cu prietenul ei razvan, boga, ursu, oana, seba si fosta lui prietena andreea care ne-a dus la un local unde era unchisu dj-ul ... a fost foarte super si mega cool
e un fel de bar si restaurant si ce a fost cel mai cool a fost ca avea karaoke :D:D deci a fost superb .... eu si cu prietena mea am cantat non stop si am facut atmosfera super ... eram sufletul petrecerii ... si apoi am mai cantat si cu restul ... ne bateam toti pe un migrofon ca celalalt nu mergea ... avea probleme tehnice de la cablu ...
asa revenind .... am cantat ... era si managerul acolo care s-a in batat s-a facut muci si din cauza caruia a trebuit sa mutam petrecerea de karaoke la seba acasa din cauza ca urla prea tare in microfon si era si afon pe deasupra ....
buuunn ... am ajuns la seba acasa unde a mai venit o prietena de a mea cu prietenu care e un fel de lautar .... ma rog, a facut conservatorul si acum canta cu vioara pe la nunti ... stiu ca suna ciudat dar cand incepe tipu sa cante ti se zbarleste pielea toata .... pe bune ....
asa ... am cantat si la el karaoke , am fumat o narghilea cu aroma de menta si trandafir dar nu foarte mult din cauza ca eu eram mult prea ocupata cu mancatu :P:P dupa ce am baut un campari orange deja stomacul meu dadea concert :))) asa ca am mancat o punga de chipsuri numai eu ....
Asa s-a incheiat ziua de vineri ...
Azi am zis ca sa mergem in centru ca sunt zilele bucurestiului si sa vedem ce se intampla si cine mai canta bla bla bla .... chestii de genu
am ajuns acolo .. am stat cat a cantat o trupa rock apoi am mers pe lipscani cica sa mergem in club .... insirui din nou cine cu cine era .... deci, eram eu , andreea cu gagicasu razvan, logic, moha si seba ... l-am corupt si pe el sa vina :P:P
ne-am plimbat din club in club , parca eram cu colindu numai ca nu primeam nimic =)))) stiu sunt dusa la ora asta ....
Apoi am zis hai sa mergem din nou la florin [dj de la karaoke] si mai ne distram pe acolo ... zis si facut .... am mers , am cantat ... logic ca atmosfera nu a mai fost ca vineri dar tot noi am fost sufletul petrecerii.... plus de asta am prins si ziua mamei lui dj-ul :X:X:X care a implinit 68 de ani .... si a fost super belea .... fetele din bucuresti care aveti id-ul meu si vreti sa mergeti si asa mai departe si vreti sa ma distrati imi dati un buzz pe mess si va dau linku cu blogu si cu tot cu adresa si asa mai departe;) :X:X:X
maine iar o dam pe karaoke la seba acasa ... asa ca sa incheiem weekendul ... ce gasca nebuna am .... asta da mare ieseala :P:X


[asta am cantat-o eu si dansam in local :)))]

[iar asta la seba acasa scotand sunete haioase :))))] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu