miercuri, 22 septembrie 2010

3 zile ....


Ce repede trec anii si timpul asta 

Parca mai ieri implineam 14 ani acum deja schimb prefixul 

Doamne ce aiurea se aude ..... o sa fiu o baba .... :)))) deja prietenii mei fac misto de mine si ma iau peste picior cu "sarumana" sau mai stiu eu ce chestii :P nu ma supar dar ma simt ciudat pentru ca inca nu imi vine sa cred...

Timpul trece cand te distrezi si nici macar nu iti dai seama cand mai imbatranesti cu un an decat atunci cand iti spune lumea ca e ziua ta si ti s-a mai adaugat un an la pusculita de intelepciune[sau in cazul altora, pusculita de prostie:P] ... cred ca la mine e varianta a doua =))))

Fac haz de necaz .... Ma gandesc ca mai sunt doar 3 zile ma ingrozesc .... nu vreau sa schimb numarul .... e prea ciudat chiar daca nu ma simt deloc schimbata ...

Imi vine sa ma inchid in casa sau in beci ... sa-mi inchid telefoanele ca sa nu ma gaseasca astia .... dar mi-au zis ca vin dupa mine si nu se lasa pana nu ma scot afara .... deci m-ar cauta si in gaura de sarpe daca ar fi .... nu prea am scapare de nebunii mei :P:)))

chiar ca fara bani ... pe criza asta economica :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu