marți, 28 septembrie 2010

20 ani ...


Chiar daca ziua mea a fost acum 3 zile .... abia acum am prins si eu timp sa pot sa scriu si sa stau pe net .... de vina este mama care se joaca in fiecare zi pe calculator si ma cert cu ea pe el .... in fine :P revenind

Ziua mea a fost o super-mega-paranghelie ... m-am distrat de minune cu nebunii mei ... am avut 20 de invitati ... exact cat anii mei :P ... am fost manjita cu frisca si am fost si furata iar rascunpararea a fost un pachet de tigari =))))) mda .... atata valorez pentru lume :P 

A fost o katerinka mare .... au furat-o si pe mama si m-au pus sa cant o melodie care ii place ei ... si nah ... a trebuit sa ma conformez .... ce sa fac :P:)))) apoi au furat-o pe prietena mea cea mai buna, andreea .... si razvan, prietenul ei a trebuit sa faca o declaratie de dragoste la telefon ea fiind pe spiker .... dar pe langa declaratie ... a mai facut o chestie care toti am ramas uimiti ... ma rog .... a cerut-o in casatorie ... dar logic ca nu acum dar asa ca fapt divers .... si ca inel l-a folosit pe unul din ale mele ca nu avea la el si mi-a cerut repede unu .... eu nebuna i l-am dat .... si andreea cand s-a intors a acceptat .... le-am cantat o melodie lenta si dupa s-a facut gratarul =))))

S-a dansat si pe manele si pe haus ... pe de toate melodiile .... a fost misto rau de tot ... nu o sa pot uita .... un prieten de-al meu se inbatase , era muci si cand se intorcea de afara si a intrat in curte ... pe drum a luat in brate un stalp care tinea franghia de rufe .... am ras cu lacrimi ... apoi mai spre dimineata pe la 3 cred, mirosea gratarul care era stins deja , dar ziceai ca e un catel :))))

A fost cea mai reusita zi de pana acum ... Distractia a fost in toi atat pentru mine cat si pentru restul .... Toti s-au simtit super bine :X iar asta m-a bucurat si mai mult .... pentru ca nu a fost foarte pompoasa dar a iesit tare ......

Ziua urmatoare m-am trezit foarte bine dispusa si am stat la o cafea cu cei care au ramas la mine ... am mai mancat ce a mai ramas din gratar si am mai vorbit , mai mult ne aduceam amintea ce faze s-au intamplat aseara .... apoi au plecat si ei la casele lor .

Ieri am jucat poker cu trusa pe care am primit-o cadou si am pierdut dar nu-i bai .... e foarte misto trusa ... si valorile sunt in lei ... ceea ce se poate juca si pe bani adevarati .... dar noi nu jucam pe bani ... ziceam ca fapt divers :P

Numai in petreceri am tinut-o si nu o sa ma opresc pana cand plec ... asa e frumoasa viata, cand o petreci cu prietenii .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu