miercuri, 29 septembrie 2010

Fitze


Ce or fi vazut lumea asta atat de misto la mall-uri habar n-am.
Sa o luam cu inceputul .... In primul rad e o macare de bani acolo cum n-ai mai vazut... Nici bine nu iti iei ceva sa mananci ca ai si ramas fara mancare. 
De cumparat haine nu mai zic , ca sunt scumpte de zici ce e aia ... Pe bune ... daca nu ma credeti ducetiva si convingetiva singuri ... 
Asa, alte produse ce mai sunt pe acolo .... ah! da! accesorii .... alea consta o caruta de bani si se inegresc cat ai zice peste .... nici macar nu sunt din argint sau ceva de genul ... Tinichele .... Lucruri ieftine mascate ca si cum ar fi de firma .... Fitze , domnule ce sa mai zicem 
Pe toata lumea care o intrebi : "Unde te duci?" sau "Unde te vezi cu cutarita?" o sa iti raspunda ca "La mall" sau depinde de unele persoane mai normale la mine , mecul de la Unirii care si ala e o alta poveste ... Dar pe aia o s-o discutam alta data
Asa .... toate lumea fitze fitze pe capul lor .... Ca vezi domne mi-am luat haine de la mall si sunt mai tare ca tine ... zi zau cu limba scoasa .... sa mori tu ca esti mai tare ca mine .... cred ca mi-as gasii haine identice si de mai buna calitate la preturi mult mai mici ... dar nu nene ... pentru ei conteaza ca le-au cumparat de la mall ... Asta inseamna sa fi in pas cu moda ... Sa iti iei haine de la mall .... 
Ete ca eu nu mai imi iau haine de la mall si tot sunt in pas cu moda si nu ma critica nimeni ... ma rog in afara de mama, ca nu ii place stilul meu mai haotic putin .... in fine :P
Singurul loc care imi place de acolo este diverta... De unde imi pot lua cartile cu vampiri si altele ... stiu ca suna ca si cum as fi o tocilara, dar chiar imi plac cartile SF ... imi pare rau ca nu se fac filme dupa toate ca asa nu as mai citii cartile dar asta e ... Le ador si e singurul loc in care as sta toata ziulica :P sunt nebuna, dar hei .... asta sunt eu si ma mandresc cu asta 
[cred ca daca nu eram un pic dusa cu capul nu reuseam sa supravietuiesc in jungla asta;P]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu