miercuri, 28 septembrie 2011

Interesant

Nu stiu de ce , dar astazi totul mi s-a parut foarte interesant. Nu ma intrebati cum asa ... pur si simplu asa dintr-o data.
Parca l-a lovit ceva pe misterul meu si s-a gandit sa imi dea mesaje si chiar sa imi raspunda la alea care i le dau eu , ceea ce in ultimul timp nu prea facuse acest lucru din cauza unor probleme personale intre noi. In principiu suntem doar prieteni , dar simtim mai mult decat simt prietenii unul pentru celalalt, dar nu are curajul sa isi ia angajamentul si sa schimbe stadiul, avansand. In fine.
Plus de asta, ce m-a amuzat si mai mult, a fost faptul ca m-am intalnit cu un amic din copilarie, cu care nu prea aveam mari tangente si ne-am pus pe o banca sa vorbim. Ori eram eu prea paranoia ori era intunericul de vina si nu mai vedeam eu bine, dar vreau sa spun ca a aruncat o privire cand m-am dus mai incolo sa vorbesc cu tipul ala de ziceai ca cine stie ce fac.
La inceput am zis ca n-a, m-a vazut ca m-am ridicat, o fi crezut ca gata, plecam spre mine acasa. Ca trebuia sa ma duca un prieten cu masina si mergea si el ca sa il indrume pe drumul de intoarcere. Am tras cu coada ochiului in timp ce stateam cuminte pe banca si vedeam ca tot se uita la mine. Ciudat, din nou.
Nu prea cred eu ca vezi domne era el gelos sau chestii de genu. Nu prea il vad pe el in situatia asta, dar tot era aiurea. Pentru ca era singurul. Restul nu aveau nici o treaba.
Poate sunt eu mai dusa cu capul si imi fac eu impresii aiurea in tranvai, dar mereu exista un "DAR" care ma enerveaza, mai ales in situatia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu