marți, 20 septembrie 2011

Thanks for Nothing

As fi preferat de o mie de ori sa imi spui direct. As fi acceptat refuzul mult mai bine decat sa te joci asa cu mine si cu sufletul meu. Ma puteai mintii frumos. Stiu ca te pricepi de minune la chestii de genu, doar esti baiat. Insa ai preferat sa minti urat. Sa ma amagesti.
Nu imi pare rau ca s-a ajuns aici. Prefer sa ma gandesc ca tu ai avut de pierdut , nu eu. Pentru ca tu ai refuzat sa dai macar o sansa acestei relatii. Tu ai preferat sa ramana doar prietenie intre noi si nimic mai mult.
Nu pot spune acum ca sunt bine. Crede-ma ca imi e greu sa te vad in fiecare zi si sa nu pot sa te iau in brate sau sa te sarut. Sa trebuiasca sa ma comport doar ca o simpla prietena. Pentru ca intr-un final asta am fost si asta o sa raman dupa ce mi-ai dat de inteles.
Puteai totusi scurta aceasta perioada de bataie de joc pe carca mea sau te-ai simtit bine stiind ca e cineva langa tine care nu mai poate de focul tau? Sigur asta era problema. Orgoliul era prea mare.
Sincer nu stiu ce sa mai cred despre tot. Poate a fost o minciuna, poate a fost adevarat sau poate a fost un joc. Habar nu am. Nu am stiu si nici nu cred ca voi sti ce a fost si este in capul tau. Adevarul e ca tu esti cel complicat sau altfel spus tu complici lucrurile care prin natura lor sunt simple. Pare totul mai palpitant daca le complici? Iar o intrebare la care nu am raspuns.
A fost interesant dar si dureros totul si o sa trec si peste asta .... sper.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu