duminică, 25 septembrie 2011

Twenty First

Pot doar sa spun ca a fost super caterinca.
M-am distrat desii nu credeam ca o sa fie cine stie ce mare chestie. Dar a meritat toata oboseala mea care mi-au dat-o drept cadou picioarele care nici acum nu imi dau pace.
Pozele o sa le pun cand o sa le scot din aparat si o sa fac un update la postul asta.
Distractie si ras pe cinste in club. Radeam cu lacrimi de un tip, mai degraba de felul lui cum arata. Pana si prietena lui incerca cu greu sa se abtina din ras. A fost super.
Dupa ora 12 noapte , dupa ce au pus tortul si m-au pus sa dansez pe masa pe melodia lui 50 Cent - It's your birthday , ce ne-am gandit noi ca sa schimbam un pic atmosfera. Hai la lautari!
Trebuie sa mentionez ca seara in club a inceput cu cate un shut de tequila fiecare, pe urma, bere, salitos, altii au baut si absint cu suc de mere , de erau destul de bine dispusi sa spunem asa.
La lautari, evident , ca nu s-a baut bere ci vin. Dai cu vinu cat cuprinde si cu dans pe balans.
Am stat pana pe la 4-4 jumate dimineata. O parte din noi ca restul au plecat mai devreme nintel.
M-am simtit super bine, chiar daca nu a fost ca anul trecut , dar nu poate fi la fel in fiecare an. Atunci nu ar mai fi frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu