luni, 3 octombrie 2011

De maine ... Facultate!


E doar un fel de a spune.
Abia astept sa ma duc la facultate. Nu va ganditi ca sunt cine stie ce tocilara pentru ca nu sunt. Doar ca m-am cam plictisit de rutina asta zilnica. Asa mai schimbam ambientul, mediu si oamenii cu care stau de vorba sau sa spunem mai academic , interactionez.
Imi place pur si simplu pentru distractia care o ofera, nimic mai mult. Si plus de asta sa am unde sa ma duc si de unde sa ma intorc.
Scurt si la obiect.
Vreau sa vad ce experimente esuate de colegi am si daca imi plac, daca nu o sa imi blestem zilele si asta e. Strang din dinti si o sa rabd. Alta varianta nu am. Dar sa speram ca or sa fie de treaba si nu o sa am pitzipoance sau alte exemplare din astea. De ce nu, poate niste baieti frumosi, dar sa nu fie luati ca atunci nu mai imi place.
Ca de obicei , gandul imi fuge la baieti. Si normal, la varsta mea e ceva la ordinea zilei. Pe urma vine invatatul. Oricum la capitolul "baieti" o sa ramana doar vorbe si ganduri pentru ca la capitolul "fapte" stau mai prost.
Ar trebui sa ma bag la somn, dar nu pot din cauza emotiilor. Nu am somn desi ma simt un pic obosita, dar stiu ca daca ma pun in pat o sa stau ca idioata sa ma uit pe tavan si atat. Pfff, abia astept ziua de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu