marți, 7 iunie 2011

World Around Me



Mi-a placut enorm de mult placa asta. “Nu ne-am gandit”. Hugh! Cum bai nene sa nu te gandesti sa o chemi si pe proasta aia care va considera prieteni buni si care sta in casa asteptand sa o sunati sa ii spuneti unde sa va vedeti. Halal prieteni v-ati dovedit. Poate nu toti, nu stiu cine a fost afara si cine nu, dar in mare parte toti au o vina in chestia asta. Nici unul nu s-a gandit. Hai sa fim seriosi. Pe cine vreti sa mintiti. Eu insa ar trebui sa ma gandesc sa va chem pe toti. Nu mai merge asa nenica. Imi pare totusi rau ca mi s-a confirmat multe lucruri pe care eu speram sa nu fie adevarate. Dar uite cum se intampla si tocmai alea apar. Si tocmai de la persoanele la care ma asteptam cel mai putin. Ma amuza lucrul asta, dar nu stiu de ce. Poate oi fi masochista si imi place sa ma ranesc singura. Habar nu am, dar cam asta inteleg pana in acest moment. Bun, nu e nici o problema. Daca s-a inceput cu chestii de genu, nici o problema. Atunci si eu voi schimba foaia si ma voi comporta ca atare cu lumea. Cine citeste si se simte e problema lui. Sincer, in momentul de fata am devenit indiferenta la ceea ce o sa creada lumea despre mine. Asta deja este bataie de joc. Daca nu mai vroiati sa fiu in gasca cu voi trebuia sa imi spuneti. Credeti-ma ca de cele mai multe ori mai bine ii spui omului in fata ce ai de zis decat sa vorbesti pe la spate. Asta mi se pare cel mai josnic lucru posibil. In fata ii esti prieten si toate cele, iar pe la spate nu sti cum sa-l injunghii mai bine. Nu se face asa ceva.

Dar cum lumea nu prea se gandeste si la cei din jur ci doar la ei insisi, dand dovada de egoism si de ipocritie. Ma scarbeste lucrul asta, dar ma amuza totodata pentru ca s-a intamplat din partea cui nu ma asteptam chiar deloc. Dar e bine de stiut ca aparentele inseala in majoritatea cazurilor. Ma bucur ca am reusit sa ii vad asa cum sunt de fapt. Ipocriti si egoisti.

Peace to all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu