joi, 23 iunie 2011

Movie night and The End


Am vazut si eu in sfarsit un film la cinema. Si care a fost .... Kong-Fu Panda 2 , care a fost super-mega-hiper tare de tot. Am ras cu lacrimi si nu numai.
Ce pot sa zic merita vizionat, dar singura chestie e ca imi imaginam ca va fi altfel vizioanarea filmului daca voi fi cu S. Adica, pana mea, cand te duci cu un baiat la film, inteleg ca sta atent si toate cele, dar nah. Eu ca fata pot sa stau cu capul pe umarul lui sau sa il iau de mana.
Partea cu capul pe umar a mers si in cazul meu , dar nu a fost de lunga durata ca ma luase pe mine durerea de gat. Iar partea cu luatul de mana , frate, nu eu ca fata trebuie sa fac ceva. Ci baiatul trebuie la faza asta. Pfff, baietii sunt mult prea complicati pentru mintea mea.
Oricum , pot spune acum ca am renuntat de-a dreptul la ideiile mele idioate. Pentru ca stiu ca nu va iesii nimic si nu are rost sa ma mai amagesc singura.
Chiar daca atunci cand il vad mi se inmoaie picioarele si simt fluturi in stomac, dar degeaba le simt daca el nu are nici o treaba cu mine.
Asa ca mai bine ramanem asa cum suntem acum. Doar prieteni foarte buni si nimic mai mult. Dar ce ma enerveaza cel mai mult e ca atunci cand suntem singuri ne intelegem cel mai bine. Si discutam de tot felul de cacaturi si suntem pe aceeasi unda de gandire. Dar nu stiu ce sa mai fac si m-am si saturat sa ma tot agit eu.
Imi iau concediu din toata chestia asta cu alergatul dupa baieti. E mai bine asa. Oricum, pe el nu il voi uita niciodata pentru ca el a fost pentru mine Love at first sight. De mica mi-a placut de el dar tot asa am dat la o parte sentimentul, blocandu-l intr-un colt al inimii mele. Pentru ca si atunci stiam ca nu avea sa fie nimic mai mult decat prietenie, chiar daca pe la 12 ani el imi zicea ca ii place de mine si bla bla bla. Atunci eu l-am refuzat. Acum mie imi place de el si i-am marturisit, dar de data asta el m-a refuzat. Ca si cum s-ar razbuna, dar nu asta a facut. Acum lui nu ii mai place de mine. E ceva normal, si nu il pot obliga. Ar fi si mai aiurea.
Dar ce e si mai nasol e ca sunt foarte geloasa si nu suport sa il vad cum se da pe langa o fata de fata cu mine, dar incerc sa zambesc ca si cum nu mi-ar pasa. Incerc sa fiu tare chiar daca in sulfet simt cum sunt rupta in bucati.
Ce pot sa mai spun, nu e nici o noutate. Pentru ca mereu am patit asa la capitolul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu