joi, 5 mai 2011

Scrisori#1#2#3 …. randuri crestate de timp

SCRISOARE – EA

Stiu ca poate ti se pare o prostie ceea ce vei citii, dar macar imi poti acorda aceste minute pretioase pentru mine. Nu va dura mult si nu iti vei irosii timpul tau pretios degeaba.

Recunosc, sunt foarte incapatanata si poate de cele mai multe ori prostuta sau cum mai spun eu “blonda sub acoperire” Ai zambit la aceasta afirmatie, sunt sigura. Asa faceai mereu cand vorbeam. Afisai un zambet pe care eu il adoram si care imi lumina ziua.

Imi placeai pentru ca ma surprindeai in fiecare zi. Mereu era ceva nou cand ne intalneam. Nu exista monotonia zilelor ploioase sau friguroase pe care le petreceam mai mereu in casa, in fata semineului. Ne vedeam si ma faceai sa uit de orice problema, bucurandu-ma pe deplin de acel moment.

Am riscat si am pierdut, dar macar sufletul si inima imi sunt mai linistite cunoscandu-ti raspunsul. Ar fi durut mult mai tare daca tacam asa cum spusese toata lumea. Dar eu le-am ascultat si le-am eliberat din acea furtuna amagitoare.

Te-ai plictisit nu-i asa? Mai am doar cateva randuri si apoi poti arunca aceasta foaie sau o poti arde in semineul din sufragerie la care ne-am incalzit o iarna intreaga. O bucatica din amintirea tta a ramas in schimb undeva adanc intr-un coltisor al inimii.

Regret doar un singur lucru si anume ca te-am lasat sa pleci asa usor cand puteam sa lupt in continuare pentru tine, dar deja ma dadusem batuta cand vedeam cat de distant erai cu mine. Am crezut ca e mai bine asa, dar nu a fost. Cel putin pentru mine.

Sper totusi sa fi bine, sanatos si vesel asa cum te stiu eu. In ciuda intamplarilor dintre noi nu-ti port pica. Ma bucur ca am putut trai acele clipe minunate alaturi de tine. Acum sunt mai linistita ca am clarificat oarecum situatia.

Te-am iubit, te iubesc si te voi iubii mereu. Ai fost si vei ramane prima mea dragoste si regret ca nu ti-am putut zarii chipul pentru ultima oara.

Te sarut cu drag,

o straina

SCRISOARE – EL

Chair nu m-am plictisit citind scrisoarea, ba din contra m-a facut sa imi amintesc cu zambetul pe buze de acele amintiri frumoase. Nu stiu nici eu cum s-a terminat totul. Ma gandesc la ce a fost atunci si nu imi pot da seama ce a fost in capul meu. A fost un moment prost pentru mine sau poate nu eram pregatit de o relatie mai serioasa si aveam nevoie de o pauza.

Si eu regret despartirea noastra. Stiu si recunosc, am fost un prost insa din pacate nu mai putem da timpul inapoi. Tot ce putem este sa privim inainte, nu? Asta daca ai fi dispusa sa ierti un magar cu “fata de bidon turtit” asa cum imi spuneai tu. Cred ca si tu zambesti acum, nu stiu sigur. Adevarul e ca tu mai cunoscut mai bine decat ma cunosteam eu. Mi-as dorii sa te revad si sa depanam amintiri legate de noi.

Imi cer scuze pentru raul provocat in trecut. Nu aveam intentia asta. Nici eu nu stiu ce a fost in mintea mea. Sper doar ca vei accepta invitatia mea.

Cu drag,

un strain

SCRISOARE – ANONIM

Prea tarziu ti-ai dat seama ce ai avut langa tine si cat de mult ai pierdut. Din pacate nu te mai poti vedea cu ea din cauza ca nu iti va raspunde la scrisoare. Nu o va primii niciodata din cauza ca nu mai e printre noi.

Durerea provocata nu mai poate fi stearsa. E mult prea tarziu pentru regrete. Chiar a trebuit sa dispara din lumea asta ca sa iti dai seama cat de valoroasa si importanta a fost? Ma uimeste ipocritia ta. Nu ai meritat nici o lacrima de a ei sau vreun suspin.

Impacate cu gandul ca acum ai pierdut-o pentru totdeauna. Daca tot zici ca inca mai ti la ea sufera cu a suferit si ea dupa tine. Plange si tu cum a plans si ea seri la rand. Poti? Nu poti. Stiam.

Te-ai socat deja? Ma bucur. Asta patesc persoanele care se joaca cu lumea si care nu stiu sa valoreze ceea ce au langa ei. Asta meriti. La sfarsit oricat de mult ai mai dorii sa repari raul provocat nu se mai poate.

Uita aceasta adresa si numele ei pentru ca nu il vei mai gasii pe nicaieri.

Cu drag, (ironic vorbind)

MORALA

Pretuieste persoana de langa tine in orice clipa si in orice moment al vietii pentru ca intr-o fractiune de secunda s-ar putea sa o pierzi pentru totdeauna. Si atunci vei regreta enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu