miercuri, 11 mai 2011

Goodbye my friend, goodbye

Ce nu suport pe lumea asta de aia dau. Sa fiu a naibii daca se poate sa nu ma impiedic de tot felul de specimene pe care pur si simplu le urasc din tot sufletul meu.

Nu suport persoanele mincinoase. Nu cele care mint putin si pentru o cauza buna sau ceva de genu. Nu, pentru ca si eu fac parte din acea categorie. O minciuna spusa la timpul ei atunci cand trebuie poate face mai mult bine decat adevarul. Dar nu la acel tip de minciuna ma refer ci la acele minciuni care sunt inflorite. Persoane care mint de ingheata izvoarele, mai pe romaneste. Mi se pare cel mai absurd lucru sa minti pentru a te da mare. Hai sa fim seriosi. Stim cu totii ca minciuna are picioare scurte si ca nu tine mult. Mai ales daca le infloresti de te minunezi si tu la urma de ceea ce ai putut sa zici. Ok, minti dar minte ma nene cu masura. Dar cel mai aiurea mi se pare sa iti minti pana si prietena. Chiar crezi ca e atat de proasta incat sa te creada? Ea te cunoaste mai bine, mai ales daca aveti ceva vechime in relatia voastra. Crezi ca o impresionezi? Nu, crede-ma ca nu. Se va duce, intr-un final, relatia voasta la gara. Sa va dau un sfat mai baieti. Nu va mintiti iubitele cu care sunteti de ceva timp impreuna pentru ca ele ajung sa va cunoasca foarte bine. Fetele au un simt de observare mai dezvoltat ca voi. Si acelasi lucru il zic si la fete. Nu fac diferente pentru ca nici ele nu sunt mai breze.

Un alt lucru care ma deranjeaza sunt persoanele idioate si tampite, care nu au pic de initiativa si care sunt paralele cu lumea care ii inconjoara. Cele care cred ca se face mereu cum vor ele intr-o relatie. WRONG!! Intr-o relatie se face ce le place la ambii parteneri pentru ca daca balanta s-ar declina la un moment dat se va rasturna si adio relatie. Dar baietii cum sunt animale si au testosteronul ridicat mai greu poti comunica cu ei. Nu mereu ce-i drept, dar culmea cand trebuie sa comunici atunci este gradul de testosteron cel mai ridicat. Cum se face asta, nici eu nu stiu. Se cred cei mai tari din parcare si ca ei sunt cocosii, dar sunt de fapt prosti. Nu toti, asta ca informatie. Rar mai gasesti baieti cu capul pe umeri. Aia sunt specimene pe cale de disparitie si cine da peste unul din specia asta a traz lozul cel norocos. Si la fete se aplica chestia asta. Dar vai de mine si cat de bine se aplica la ele. Cand de dusa cu pluta sa fi sa ii impui sute de reguli cand esti intr-o relatie cu el. Nu a intrat la inchisoare cand te-a cunoscut sa sti. Are dreptul la libertate. Desigur, nu la fel ca un burlac, sa nu vi se urce la cap, dar nici sa il ti in lesa. E chiar absurda ideea asta. Fac ei destule compromisuri, nu au nevoie de suplimenti de la voi. Puteti sa va bateti gura degeaba ca intr-un final zic ca voi, dar tot ca ei fac. Asa ca vati pierdut timpul batandu-va gura degeaba. Ce nu mai inteleg este cu schimbarea caracterelor la baieti odata ce va cazut in plasa. Daca nu va placea de el cum e si cum se comporta de ce l-ati mai luat? Trebuia sa il lasat la o alta fata care l-ar fi placut pentru ceea ce e. Dar stiu ca atunci cand casuna la o fata pata pe un baiat atunci el nu mai e o persoana ci e asociat cu un obiect de shopping care e un MUST HAVE STUF. Tipic fetelor ce pot spune. Sunt fata, dar eu nu ma manifest in halul asta. Adica nu sunt atat de nebuna sa imi stric o relatie doar pentru ca vezi domne nu-mi convine unele lucruri la prietenul meu. Parca ar fi un catelusi care trebuie dresat. In fine, trecand peste ideea asta ajungem la penultima idee. Nu mai e mult, stati linistiti.

Urasc dramatizmul. In orice fel de relatie. De prietenie, de iubire, de familie, il urasc. Mi se pare cea mai penala arma posibila. Imi provoaca mila persoanele care o folosesc. Sincer. Recunosc, si eu il mai practic, dar nu pana la momentul de enervare si de exagerare. Exista o limita frate. Cum si pentru alte lucruri exista o limita si pentru asta exista. Viata nu se termina niciodata intr-un anumit punct culminant. Acela e doar un pasaj dintr-o poveste din alte mii ce vor mai urma. Melodramatizarile nu ajuta cu nimic dragii mei, mai ales fetelor. Poate unele ati avut norocul sa functioneze, dar baietii din ziua de azi se lasa mai greu impresionati (mai si rimeaza) de astfel de gesturi. Ii duc la disperare pe unii si chiar nu mai continua nici o relatie cu voi. Asa ca mai usor cu astfel de actiuni.

Ajungand si la ultima idee ca deja am scris prea mult si sunt cam in intarziere si sigur ma vor injura prietenii ca i-am facut sa astepte. Ultima idee este ilustrata printr-un sfat de la o persoana care a cunoscut toate cele scrise mai sus. Un raspuns din partea voastra ar fi, dar cine nu le-a cunoscut. Stiu, ca mai majoritatea oamenilor au sansa minunata de a avea astfel de cazuri, dar eu doar le reamintesc. Imi place sa comentez ce pot sa fac.

Bucurati-va de ceea ce aveti asa cum este. Fara schimbari, fara melodramatizme si alte chestii pentru ca ele nu va ajuta la nimic. Mintiti dar cu masura si cu cap. Fara exagerari pentru ca nu sunt bune. Tot ce va aduc sunt ignoranta sau evitare din partea celor din jurul vostru. Asa ca mai moale. Ganditi inainte sa actionati, nu va mai aruncati ca magarul in ceata. Nici voua nu v-ar placea asa ceva. Si dupa cum suna si proverbul …. Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!

Love ya all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu