luni, 28 februarie 2011

Mai nimic ...

N-am subiect despre ce sa scriu ...
E o zi plictisitoare in care vremea ma tine captiva in casa unde e cald si bine
Credeam ca o sa se incalzeasca macar putin si sa scapam de gerul asta nesuferit care ne face viata sociala imposibila.
Am o stare de moleseala care nu ma lasa sa ma bucur nici macar de o tigare, care inainte era mereu un moment de binedispunere. Acum e doar un reflex care se petrece in slow-motion si care nu mai imi lasa nici o satisfactie.
Cred ca intr-un final o sa ajung sa ma las de fumat. Pe criza asta economica nu mai am bani de tigari si plus de asta, acum, a devenit doar un obicei, un reflex. Faptul ca imi scot o tigare din pachet si mi-o aprind cand sunt la o terasa cu prietenii si bem suc sau bere nu ma mai incalzeste cu nimic. Parca nu mai imi place.
Totul e prea monoton. Oricat as vrea sa incerc sa schimb starea asta si sa fac mereu ceva nou in fiecare zi, nu prea imi iese. E in zadar. Zi de zi fac acelasi lucru. Un alt reflex dar care din pacate imi cheltuie banii si nu imi foloseste la nimic. Doar pe moment, atat.
Imi storc creierii mereu si nu mai am idei pe care sa le pun in practica. Le-am uzat pe toate.
E aiurea rau starea asta de moleseala. Tot ce vrei sa faci e sa lenevesti in pat sau sa dormi.
In momentul asta imi doresc o aspirina sau ceva de dureri de cap pentru ca de la cazatura de ieri si acum mai am sechele cum s-ar spune. Durerea persista, a naibii si nu vrea sa ma lase dracu odata.
E 6:20 si nu am nici un plan de o ieseala. Stau in casa imi ma holbez la ecranul calculatorului, cu pagina de Google sau de Youtube in fata si nu stiu ce vreau sa fac. Si pe langa asta mai scriu si aici niste aberatii.
Parca as fi high. Totul mi se pare atat de banal si totusi atat de complex.
Am luat-o razna. Nu e bine. Trebuie neaparat sa ies din casa sa imi oxigenez creierul macar pentru cateva minute ca altfel o sa o iau razna.
Se si vede ca deja am inceput dupa postul asta despre nimic ...
Sunt ciudata rau la ora asta ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu