miercuri, 16 februarie 2011

Lucruri marunte

Acum sunt intr-o stare in care ascult muzica rock. Mda. Tipic eu ce pot sa spun. Ascult muzica numai dupa starea mea de spirit care e foarte schimbatoare din minut in minut. Acum ascult melodii pop-rock nu chiar rock ca m-ar durea capul ingrozitor dupa aceea si inca mai vreau sa fiu intreaga pentru moment. Am gusturi ciudate la muzica, dar nu e vina mea. Pur si simplu se intampla sa imi placa unele melodii la care lumea se stramba in cele mai multe cazuri sau urla la mine si spun ca ce ascult eu nu se numeste muzica. Poate au dreptate, nu stiu.
Nu am un subiect anume despre care sa vorbesc acum. Doar ma prostesc putin si scriu aici ca sa ma aflu in treaba. Alta ocupatie nu am deocamdata. Poate o sa ma duc sa fumez o tigare ca nu ma mai fumat de cateva ore si pe urma vine tata si nu am chef sa ma prinda si sa imi faca capul calendar. Dar mi se pare ca am ghinion si s-a intors deja de la munca. Super. Mda, exact ce spuneam. S-a intors si iar trebuie sa am grija cand stau in bucatarie. Ce pot sa zic. Asta e cand unii membrii ai familiei au alte idei si conceptii fata de tine. Decat sa te certi si sa stai cateva ore bune pentru niste predici pe care le stii deja mai bine te feresti cat poti. De ce spune restul lumii a inceput sa imi pese din ce in ce mai putin. Mi-am dat seama, mai tarziu ce e drept, ca nimeni nu e ceea ce par. Sunt lapte si miere dar de fapt sunt lava vulcanica care abia asteapta sa erupa si sa te arda de viu. Deh, omul invata din greseli.
Altceva despre mine si viata mea plictisitoare .... hmmmm .... Nu prea cred ca as mai avea ceva de adaugat in momentul de fata. E adevarat ca prea multe lucruri nu mi s-au mai intamplat in ultimul timp , dar nu toata lumea are un subiect in fiecare zi sau ora despre care sa vorbeasca. Mai scrie si el aberatii, cum fac eu acum, ca sa faca timpul sa treaca mai repede.
Tot ce pot spune este ca pentru mine distractia va incepe peste cateva zile. Distractie diabolica. Stiu ca suna aiurea in tranvai dar asa imi place sa o denumesc pentru ca o sa ma distrez pe seama asa zisilor prieteni. Imi ador viata cateodata, chiar daca am spun in ultimul timp ca e de tot cacatul.... este, aici nu am nimic de comentat , dar are si partile ei frumoase.
Oricum, de acum in colo o sa fac ce vreau si cum vreau. Nu o sa ma mai intereseze de cei din jurul meu in sensul ca o sa devin mai indiferenta. Pentru ca am observat ca daca esti bun cu lumea de ia drept de prost. Si sincer m-am cam saturat de situatia asta.

Life sucks but you can not stop loving her!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu