duminică, 13 noiembrie 2011

Long way till the end

Vreau sa plec departe. Departe de toti si toate. Sa ma ascund de toata lumea si nimeni sa nu stie de mine.
As fugi in padure sa ma ascund in scorbura unui arbore batran si sa adorm sub sunetul linistitor al frunzelor, al pasarilor si al animalelor ce roiesc pe acele carari intersectate.
Sa stau acolo si sa nu ma vada nimeni sau sa auda cineva de mine. Sa ma dea disparuta zile la rand si sa vad daca isi da seama careva ca lipsesc si cine va veni sa ma caute.
Vreau sa dispar pentru o vreme si sa am liniste.
Sa nu mai existe nimic toxic in jurul meu care sa ma sufoce
Nu mai vreau nesiguranta ci stabilitate spirituala. Cineva care sa fie langa mine si care sa nu ma mai ameteasca atat nefiind sigur de ceea ce vrea pentru el.
Vreau sa risc si sa nu imi para rau mai tarziu. Sa fac lucruri nebunesti pe care nu le-am facut vreodata si sa nu imi mai pese atat de consecinte.
Sa risc pentru a fi fericita ... dar nu numai de una singura ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu